Počeo je transport segmenata mosta Ston, pristupne ceste Pelješkom mostu. Na gradilište će se najprije prevesti teška skela i megadizalica. Zatim će se u tri faze dovoziti čelična konstrukcija mosta. Bit će dug 485 metara i iznad Stonskoga zaljeva spajat će dva tunela. U ovom trenutku, radovi kasne nekoliko mjeseci.
– Planiranom dinamikom na gradilište će se prvo transportirati teška skela za potporu gradnje mosta, a zatim i Brodosplitova mega dizalica snage 750 tona, kojom će se segmenti montirati u samu konstrukciju mosta. Potom će se u tri transporta, a svaki traje po 12 sati, dovoziti čelična konstrukcija mosta. Most je ukupne duljine 485 metara i iznad Stonskog zaljeva spaja dva tunela. Ima pet stupova, dva upornjaka i bit će visok 40 metara. Nakon spajanja mosta, sada se s nestrpljenjem očekuje dovršenje radova na pristupnim cestama, a posebno na poluotoku Pelješcu gdje su u tijeku iznimno zahtjevni radovi, rekao je naš reporter Ivica Đuzel u podnevnom Dnevniku.
– Nažalost, evo, doveli smo se da se zimi montira. Mi smo već u ljeto bili spremni ove segmente dovršiti i bili smo ih spremni transportirati na gradilište, ali ono nije bilo spremno te smo se sada doveli u poziciju da moramo ovisiti o vremenu. Na sreću, prognoza je dobra i idući će tjedan biti povoljan za plovidbu, naglasio je Josip Jurišić, glasnogovornik Brodosplita.
Izvor:hrt.hr