Radio reklama povećava promet

Kako se istaknuti u masi marketinških kampanja?

Jedan od načina za nadmašiti konkurenciju jesu radio reklame.

Radio reklama je vrlo učinkovit način da se poveća promet u vašem poduzeću, pokazuju podaci koje je objavio poslovni portal Poslovne.com.

Studija koju je provela kompanija TagStation LLC otkrila je da radio oglasi u prosjeku povećavaju promet za 22 posto.

Razumijevanje različitih načina na koji radio može povećati promet vaše tvrtke važno je jer će vam odgovoriti na pitanje kako doći do tog uspjeha.

Studija je analizirala 1,5 milijun radio spotova za 10 tvrtki na 100 najboljih američkih radio stanica, prikupljajući podatke od slušatelja od travnja do lipnja 2018. godine.

Analizom studije pokazani su rezultati koji govore u prilog porasta prometa:

    32 % u automobilskoj industriji

    32 % u kozmetici

    23 % u restoranima brze hrane

    7 % u tvrtkama povezanima sa uslugama renoviranja stanova

Radio ima potencijal utjecati na slušatelje na različite načine.

Podijelili smo utjecaj radio stanice na slušatelje na nekoliko stavki:

Radio stiže do potrošača na mjestu kupovine

Kad je u pitanju slušanje FM radija, više od dvije trećine slušatelja je u trenutku slušanja van svojih domova. To se u prosjeku obično događa kada ljudi rade ili su u autu u blizini prodajnog mjesta na kojem kupuju. Slušanje radio reklama tijekom ovih kritičnih trenutaka može ih potaknuti na akciju, poput posjete vašoj trgovini.

Radio utječe na ponašanje potrošača

Osam od deset slušatelja kaže da bi razmislili o kupovini nečeg što im je preporučila njihova omiljena radio-osoba. Ova vrsta utjecaja može pomoći u privlačenju prometa u vašu trgovinu. U prosjeku, usporedbom trgovina koje su imale kvalitetnu radio-kampanju sa onima koje to nisu imale, 30% više prometa se dogodilo u trgovinama koje su imale dobru radio reklamu.

Radio reklama uvećava i vaš domet

Radio oglasi dizajnirani su tako da maksimaliziraju vaš domet i učestalost. To povećava ukupnu svjesnost i vidljivost brenda i povlači trenutni poziv na radnju kada kupci čuju za vašu uslugu. S obzirom na potencijalne koristi, radio može napraviti ogromnu razliku u prometu vašeg poduzeća. Dodatni dobici – poput povećane svijesti o robnoj marki – trebalo bi vam dati još više razloga da iskoristite snagu radija u svojoj marketinškoj strategiji.

Radio Ljubuški idealan je izbor za promociju vaših blagdanskih akcija, jer uz mogućnost oglasa na radiju, nudi i povoljne pakete oglašavanja na portalu Radioljubuski.ba, te na društvenim mrežama.

Portal Radioljubuski.ba mjesečno bilježi preko 100.000 posjeta stranicama, a JP Radio Ljubuški d.o.o. ima i snažnu prisutnost kao i vjernu publiku na društvenim mrežama, raspolažemo s dvije Facebook stranice koje ukupno imaju 15 tisuća pratitelja. 

Kombiniranje radio oglašavanja i digitalnog oglašavanja vrlo je efikasan oblik oglašavanja, koji za mali ulog nudi široki doseg publike, a na raspolaganju su vam profesionalci koji će snimiti vašu reklamu na pravi način i dobit ćete ono što platite.

Kako piše poslovni portal manager.ba, prednost radija je u tome što je najosobniji od svih medija. Svaki slušatelj ima omiljeni radio i jako mu je lojalan. Stalnim reklamiranjem na tom radiju, slušatelji vaše reklame više ne tretiraju kao “reklame”. Tretiraju ih kao korisne poruke od dobrog prijatelja.

7 tajni uspješnog oglašavanja na radiju pogledajte OVDJE

Ukoliko želite pokrenuti uspješnu marketinšku kampanju i promovirati svoj posao, javite nam se na brojeve;

Telefoni: 039/ 831-930      
fax: 039/ 832-736  
E-mail: hrlj@tel.net.ba