Doseg električnih automobila jedan je od ključnih problema potpune transformacije voznog parka. Vozači benzinaca i dizelaša navikli na 500, 600, čak i tisuću sigurnih kilometara bez tankanja teško se mire s vrlo skromnim dosegom auta na struju., piše Autoklub
Iako su tvornički podaci o dosegu u posljednjih par godina osjetno narasli, znamo da u praksi, u realnim uvjetima na cesti, električni automobili još uvijek debelo zaostaju.
Problem su i velike brzine kada doseg naočigled kopni. Koliko? Otkrio je Autobild na opsežnom testu 28 električnih modela.
Svi automobili testirani su pri brzini od 130 km/h, dakle kao da voze na autocesti.
U tablici pogledajte koliko je realan doseg 28 najpopularnijih električnih automobila pri 130 km/h:
28. Mazda MX-30: 140 km
27. Peugeot e-Rifter: 164 km
26. Opel Combo e-Life: 171 km
25. Mercedes EQB 350: 200 km
24. VW ID.3 Pro 150 kW: 216 km
23. Mercedes EQA 250: 222 km
22. Cupra Born 170 kW: 226 km
21. Volvo XC-40 Recharge: 227 km
20. Opel Zafira: 250 km
19. Polestar 2 Single Motor Long Range: 254 km
18. Polestar 2 Long Range Dual Motor: 258 km
17. Hyundai Ioniq 5: 261 km
16. Mercedes EQV: 273 km
15. Kia e-Soul: 280 km
14. Hyundai Ioniq: 290 km
13. BMW i4 M50: 299 km
12. Tesla Model Y: 304 km
11. Kia EV6: 305 km
10. Škoda Enyaq iV80: 316 km
9. Audi Q4 e-tron 40: 326 km
8. VW ID.4 Pro: 328 km
7. VW ID.4 GTX: 332 km
6. Tesla Model 3: 337 km
5. Porsche Taycan 4S: 352 km
4. Audi RS e-tron GT: 367 km
3. Ford Mach-E GT: 367 km
2. BMW iX xDrive 50: 434 km
1. Mercedes EQS: 444 km
Izvor:pogled.ba/autoklub