Svečanom dodjelom certifikata i čitanjem autorskih blogova od 500 i više riječi, u srijedu, 30. Ožujka 2022., u prostorijama čitaonice u Narodnoj knjižnici HNŽ-a završen je četvrti ciklus tečaja copywritinga u organizaciji Hrvatskog kulturnog društva (HKD) Napredak, Glavne podružnice Mostar.
Dopredsjednik HKD Napredak, Miroslav Landeka, tom prigodom zahvalio je predavaču
Marku Sutonu na još jednom uspješno provedenom tečaju copywritinga te čestitao svim
polaznicima koji su uspješno savladali teorijski i praktični dio tečaja.
„Posebna zahvala ide i vodstvu i djelatnicima Narodne knjižnice HNŽ-a i Hrvatskog doma
hercega Stjepana Kosače koji su nesebično i domaćinski prepustili na korištenje svoje
prostorije i tako nam omogućili održavanje i ovog četvrtog ciklusa tečaja copywritinga. Tečaj
copywritinga postao je svojevrsni Napretkov brend i kao takav bit će organiziran i ubuduće, a
o točnom terminu petog ciklusa javnost će biti blagovremeno informirana. O kvaliteti tečaja
govori i činjenica kako je četvrti ciklus bio u potpunosti popunjen već u predbilježbi-ocijenio
je Landeka.
Tečaj copywritinga osmišljen je kroz osam teorijskih i praktičnih susreta na kojem predavač,
Marko Suton, diplomirani novinar i profesionalni SEO copywriter, polaznike tečaja
upoznaje s tajnama pisanja prodajnih tekstova (copy + writing = copywriting).
Polaznici se tijekom tečaja informiraju i educiraju o poznatim svjetskim copywriterima,
njihovim djelima, strukturi i pravilima pisanja različitog
tekstualnog sadržaja, a naučeno primjenjuju kroz
praktične vježbe i domaće zadaće.
Za početak polaznici savladavaju pisanje kraćih
tekstualnih sadržaja, kao što su objave za društvene
mreže, da bi, kako tečaj odmiče, krenuli u pisanje dužih formi, kao što su službeni mailovi,
PR tekstovi, newsletteri, oglasi za prodaju, itd.
Svoj kreativni put na Napretkovom tečaju copywritinga potvrđuju pisanjem završne vježbe,
autorskog bloga od 500 i više riječi i s tom vježbom opravdavaju dobiveni certifikat.
O samom tečaju i predavaču svoje mišljenje dali su i neki od polaznika.
Domagoj Zelenika:
“Tečaj je pažljivo osmišljen te ga nije problem pratiti bez prethodnog znanja o copywritingu.
Kroz mnoštvo kreativnih zadataka koje zadaje predavač lako je pratiti osobni napredak, ali i
prepoznati na kojim elementima treba više poraditi.
Marko Suton je profesionalan, strpljiv i prisutan te je voljan u potpunosti prenijeti svoje
znanje na polaznike tečaja. Izuzetno dostupan i koncentriran što svakako pomaže u
cjelokupnom utisku i potiče kandidate da oslobode svoju kreativnost i maštu.
Nakon odrađenog tečaja, zaista vjerujem da je Marko Suton izvrstan predavač koji je
sposoban svijet copywritinga svima učiniti jasnim, ali i zanimljivim. Tople preporuke!"
Marina Turudić:
„Marko svim polaznicima daje obećanje da će nakon osam predavanja napisati sami blog od
500 riječi. Ja koja od srednje škole nisam napisala sastav duži od 100 riječi prihvatila sam
izazov i prijavila se na ovaj tečaj. Ovo iskustvo će mi ostati u jednom divnom sjećanju jer
sam izašla iz svoje zone komfora i dokazala sam sebi da je pisanje u meni, samo je potrebno
prijeći tu neku psihološku barijeru u glavi koja nam govori da je nemoguće. Hvala od srca
Marku koji je svoje dugogodišnje iskustvo i znanje podijelio s nama kroz ovih osam predanja.
Preporuka svima da se okušaju u copywriting-u kroz tečaj Marka Sutona, jer tko zna, možda
ste upravo vi novi David Ogilvy.“
Ni predavač Marko Suton nije krio oduševljenje s polaznicima tečaja:
„Jako sam zadovoljan s polaznicima. Pokazalo se da je tečaj odlično koncipiran budući da evo
imamo već četvrtu generaciju polaznika koji su nakon samo osam susreta u mogućnosti
kreirati svoj, u potpunosti autorski, blog tekst od 500 i više riječi. Imali smo odlične primjere
blogova i htio bih se i ovaj put zahvaliti polaznicima na volji i trudu koji su pokazali tijekom
praktičnih zadataka na predavanju kao i redovnim pisanjem domaće zadaće.“
/HMS/