Meta je još ranije najavila veliku promjenu na Facebooku oko načina na koji se prikazuje sadržaj na ovoj mreži, a dio korisnika od ovog tjedna dobio je pristup tom “novom Facebooku”.

Cilj promjene jest, umjesto dosadašnjeg fokusa na komunikaciju između prijatelja i rodbine, korisnicima prikazati što više zabavnog sadržaja, kao i sadržaja osoba i stranice koje ne prate, a sve kako bi privukli što više korisnika i povećali njihovu aktivnost na ovoj mreži, prenosi Zimo.hr.

Razlog zašto su se Zuckerberg i ekipa odlučili na taj potez jest – TikTok, društvena mreža fokusirana na kratke videozapise koja je u kratko vrijeme zaprijetila Facebooku i uzela mu dobar dio korisnika, pogotovo mlađih.

Kada promjena postane dostupna korisnicima, na glavnom ekranu Facebooka odnosno početnoj stranici bit će dostupan sadržaj koji je Zuckerberg nazvao discovery engine i namijenjen je, kako i ime kaže, otkrivanju novog i zabavnog sadržaja koji je baziran na personaliziranim preporukama za koje je zaslužna umjetna inteligencija. Također, tu će se nalaziti i dvije opcije koje je Facebook ranije kopirao od konkurencije – stories i Instagram Reels.

Pored Home taba, korisnicima će biti dostupni i drugi tabovi – na jednom će se prikazivati sadržaj prijatelja i sadržaj koji se objavljuje unutar grupa i stranica koje korisnici prate, a moguće je napraviti i tab s favoritima gdje će se prikazivati samo sadržaj osoba i stranica koji su korisnicima najzanimljiviji. Tabovi poput Facebook Watch i grupa ostat će isti kao i do sada.

Podsjetimo, Meta je prošli tjedan najavila još jedan veliki novitet na Facebooku – korisnicima će dopustiti da pod istim računom imaju čak pet profila za koje neće morati koristiti prave podatke, što je do sada bilo zabranjeno.

Ove promjene na Facebooku već su se počele pojavljivati dijelu korisnika, a očekuje se kako će svim korisnicima postati dostupne tijekom sljedećeg tjedna, prenosi Zimo.hr.

Izvor:zimo.hr

error: Content is protected !!