Za peglanje narušenog imidža Kliničke bolnice Sveti Duh u vlasništvu Grada Zagreba u iznosu od 64 tisuće kuna bez PDV-a izabrana je PR agencija Integralni marketing i komunikacije d.o.o (IMC) u vlasništvu Ankice Mamić, stručnjakinje za odnose s javnošću. Narudžbenicu za usluge ove agencije potpisala je zagrebačka dogradonačelnica Danijela Dolenec (Možemo). Gradonačelnik Tomislav Tomašević (Možemo) nije bio u utorak na konferenciji za medije voljan otkrivati detalje spornog trošenja novca građana Zagreba za usluge PR agencije, koja je izabrana putem jednostavne javne nabave, bez natječaja.

Nakon što smo u utorak objavili da je Danijela Dolenec, zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Tomislava Tomaševića, potpisala narudžbenicu za nabavu paketa PR usluga za KB Sveti Duh, bolnicu u vlasništvu Grada Zagreba za više od 64 tisuće kuna, pitanje o spornom rasipanju novca na peglanje imidža novog vodstva ove bolnice o činim smo skandalima ranije opširno izvještavali, i dalje je u fokusu.

Dok čekamo odgovore Grada o angažiranju agencije dok to gradsko vodstvo priča o štednji, kriznim vremenima i rezovima, donosimo vam kratki osvrt na agenciju koja je ugovorila posao s Gradom i KB Sveti Duh za 64 200 kuna bez PDV-a.

Agencija IMC, osnovana 2002. godine, ”jedna je od najutjecajnijih i najuspješnijih agencija za komunikacijski menadžment u Hrvatskoj. Svoje povjerenje ukazuju nam brojne domaće i internacionalne kompanije za koje kreiramo integrirana i specifična komunikacijska rješenja”, stoji na internetskoj stranici ove agencije.

PR agencija IMC; tko su vlasnici?

Vlasnici ove PR agencije su brat i sestra Ivica i Ankica Mamić, ali i odvjetnik Branko Škarica. Medijski najeksponiraniji dio ovog trojca je Ankica Mamić, koja je u svojoj karijeri ‘izbrusila’ krizno komuniciranje.

”Kao jedna od najiskusnijih i najstručnijih osoba u području strateškog i kriznog komuniciranja radila je na brojnim zahtjevnim komunikacijskim projektima najvećih domaćih kompanija kao i stranih kompanija koje posluju u Republici Hrvatskoj. Savjetuje vodeće ljude iz poslovnog svijeta, a vodila je komunikacije za brojne hrvatske političare u kampanjama za lokalne i nacionalne izbore te ih savjetuje u redovnom obavljanju njihovih političkih funkcija”, stoji na stranicama ove PR agencije.

Tako je poznato da je Mamić osim što je bila angažirana od strane Varaždinske županije, bila dugogodišnja savjetnica nekadašnjeg HNS-ovog varaždinskog župana Radimira Čačića. S njim je nastavila surađivati i nakon što je on ušao u Vladu.

”Naš ugovor o suradnji još nije formaliziran. Dok je bio u opoziciji, radila sam za njega besplatno jer podržavam njegov politički rad i jer smo 20 godina prijatelji. Formalni ugovor imam s Varaždinskom županijom, a potpisan je tek nakon Čačićeva odlaska s mjesta župana…Želim dobiti samo one poslove za koje moja tvrtka da najbolju ponudu. No i ako ne bude tako, Čačiću ću nastaviti služiti privatno i besplatno”, kazala je Mamić 2012. za Jutarnji list.

Poznato je da ju je angažirao i nekadašnji Agrokor.

Uz to, Mamić često u medijima gostuje kao politička analitičarka. Nerijetko komentira i aktualnu zagrebačku vlast na čelu s ekstremno lijevim gradonačelnikom Tomislavom Tomaševićem. Do sada prema njima nije bila blaga, no hoće li se zbog angažmana s Gradom Zagrebom, koji nije naveden na internetskim stranicama njezine PR agencije, ubuduće izuzeti od neovisnih političkih komentara, tek ćemo vidjeti.

Prikrivanje istine

Podsjetimo, i prije nego što smo dobili dokaz da je gradska vlast naručila PR usluge za KB Sv. Duh u vrijednosti većoj od 64 tisuće kuna, Narod.hr poslao je upit Gradu o korištenju PR agencija. Odgovor je bio – ne koristimo niti jednu PR agenciju.

Naime, u utorak smo dobili presliku prvog računa i narudžbenice za plaćanje PR agencije za Kliničku bolnicu Sveti Duh koja je u vlasništvu Grada Zagreba.

Na narudžbenici je potpis Danijele Dolenec (Možemo), zamjenice gradonačelnika Zagreba, kojim se potvrđuje plaćanje od 64 tisuće kuna bez PDV-a za paket usluga PR agencije Integralni marketing i komunikacije d.o.o.

No, prije nešto više od mjesec dana, dakle 6. srpnja, a narudžbenicu za PR usluge dogradonačelnica Dolenc napisala je 13. lipnja, dakle ranije, iz gradske službe za odnose s javnošću odgovoreno nam je da se gradonačelnik i gradska uprava ne korite uslugama ni jedne PR agencije.

Iako naše pitanje nije obuhvaćalo gradske tvrtke i ustanove, potpis Danijele Dolenec je na narudžbenici za naručivanje PR usluga koja je nastala mjesec dana ranije od njihova odgovora.

Tomaševića iznerviralo pitanje

Uz to, gradonačelnika Tomaševića pitanje o angažmanu PR agencije vidno je iznerviralo te je umjesto konkretnog odgovora novinaru Z1 televizije koji mu je pitanje postavio, počeo pričati i o općenitim uštedama, rezanju plaća, voznog parka…

Kako smo u utorak objavili, Klinička bolnica Sveti Duh u vlasništvu Grada Zagreba u samo mjesec dana platila je 13.375 tisuća kuna usluge PR agencije Integralni marketing i komunikacije d.o.o., a ukupna cijena naručenih PR usluga penje se na više od 64 tisuće kuna. Narudžbenicu je potpisala Danijela Dolenec, zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Tomislava Tomaševića.

Riječ je o još jednoj aferi u toj gradskoj bolnici otkako joj je na čelu ravnateljica prof. dr. sc. Ana Marija Šimundić postavljena na to mjesto u mandatu ekstremno lijeve zagrebačke vlasti na čelu s Tomaševićem.

Prema računu za izvršene usluge koji smo dobili na uvid, Grad Zagreb je u ime naručitelja usluge – KB Sveti Duh, potvrdio narudžbenicu ponude za ”usluge promocije za provedbu PR aktivnosti” od PR agencije Integralni marketing i komunikacije d.o.o. vlasnice Ankice Mamić.

Riječ je, kako stoji u narudžbenici koju je svojim elektroničkim potpisom ovjerila zamjenica gradonačelnika Tomaševića, Danijela Dolenec, o ”kompletu usluga promocije za provedbu PR aktivnosti” u vrijednosti od 64.200 kuna bez PDV-a.

U računu koji smo dobili na uvid, za mjesec dana, od 14. lipnja do 14. srpnja, navedena agencija na temelju narudžbenice kompleta usluga, izdala je KB-u Sveti Duh račun na 13.375 kuna s PDV-om.

Izvor: narod.hr