Iz Federalnog ministarstva okoliša i turizma priopćeno je kako se ovih dana u Ministarstvu potpisuju ugovori po Javnom pozivu “Tekući transferi drugim nivoima vlasti i fondovima – Transfer za razvoj turizma u Federaciji BiH” za 2024. godinu, u iznosu od dva milijuna KM.

Javni poziv je kreiran na osnovu Strategije razvoja turizma 2022 – 2027. godine, uz konzultacije na terenu, s ljudima koji rade u turizmu i sa strukom.

Rekordni brojevi

“Raduje me što smo u ovoj godini uduplali proračun za turizam. Rekordni brojevi u turizmu u ovoj sezoni govore za sebe i od realizacije ovih projekata ovisit će i prijedlog proračuna za iduću godinu. Rast je očit i način na koji pokušavamo upravljati turizmom, sigurna sam, donijet će sve bolje brojeve i prihode od turizma”, istaknula je federalna ministrica okoliša i turizma Nasiha Pozder.

Ministrica Pozder je za program podrške turističko-ugostiteljskim manifestacijama od internacionalnog značaja potpisala ugovore za projekte sa Sarajevskom filharmonijom za koncertnu sezonu 2024., s Udrugom vinogradara Ljubuški za projekt Trnjak Fest, s Udruženjem Mostari za skokove u vodu sa Starog mosta, s Udruženjem Skakavac za projekt Sarajevo outdoor, kao i s predstavnicima međunarodnog sajma LIST koji se održava u Lukavcu.

Za program turističko-ugostiteljskim manifestacijama od domaćeg, odnosno lokalnog značaja ministrica Pozder je potpisala ugovore s predstavnicima Udruženja stari zanati iz Goražda, Pannonica Tuzla za projekt Ljeto na Panonskom jezeru te predstavnicima Novitasa iz Livna za projekt “Okusi selo”, kao i s predstavnicima Adria centra za projekt Koćuša Ljubuški koji se odnosi na program podrške konkurentnosti turističke i ugostiteljske djelatnosti kroz sufinansiranje specifičnih oblika turizma.ž

Šarm i jedinstvena ponuda

Značajna podrška je data i za sufinansiranje promotivnih materijala iz oblasti turizma te su potpisani ugovori i za projekt Termalne rivijere na Ilidži za promociju kongresnog i sportskog turizma, s magazinom Gracija za projekt “Žene u pokretu”, kao i za brendiranje turističke destinacije Milo Selo kod Lukavca.

“Posebno nam je važno napraviti prepoznatljivi turistički brend putem jačanja promotivnih aktivnosti turističke ponude na domaćem i inozemnom tržištu putem videa i razgovarala sam s predstavnicima agencija i TV kuća kojima su odobreni projekti za ovaj program. Tu vidimo veliku priliku da naša zemlja bude prepoznatljiva turistička priča koja ima svoj šarm i jedinstvenu ponudu koja će u budućnosti biti sve privlačnija i domaćim i stranim gostima i to ćemo u budućnosti dodatno razvijati”, rekla je ministrica Pozder.

Iz Federalnog ministarstva okoliša i turizma navode da je na ovogodišnji Javni poziv za tekući transfer pristigla ukupno 361 aplikacija, raspoređena na pet predviđenih programa.

Od pristiglih aplikacija, 153 nisu zadovoljile formalno-pravne uvjete, a najčešći razlozi za odbacivanje su bili način uvezivanja i/ili neovjerene izjave na način definiran pozivom, ili nepotpuna dokumentacija.

Veliki broj zaprimljenih aplikacija nije prijavljen na adekvatne programe iz Javnog poziva.

Iz Ministarstva naglašavaju da broj prijavljenih aplikanata i interes koji je iskazan iz svih krajeva FBiH pokazuju da ulaganje u turizam ima veliki značaj te da će nastaviti biti partneri svima koji jačaju i proširuju turističko-ugostiteljsku ponudu i naše destinacije promoviraju kao poželjne.

Ljportal