Već nekoliko godina njihove majice i jastučnice raznih motiva, slike na platnu i uokvirene reprodukcije slika osvajaju hrvatsko tržište, regiju, ali i šire…Riječ je o originalnim kreacijama Antonije i Martina Krpana koji stoje iza brenda Lulu by Nona.

Neobičan prikaz gradova prožet živopisnim bojama koje vraćaju u djetinjstvo, lik poznate slikarice Fride Kahlo, nježni anđeli ili decentni obrisi ljudskog tijela…plijene pažnju i polako svoje mjesto pronalaze na listama želja brojnih kupaca.

A kako je za Pogled.ba ispričala Antonija, inače Gruđanka, sve je počelo s jednim anđelom.

“Još od malih nogu sam pokazivala velik interes za crtanje. Moglo bi se reći da crtam cijeli svoj život, međutim, svaka priča ima svoj početak pa tako i razvijanje našeg brenda. Jednog dana me rođakinja zamolila da joj naslikam motiv anđela na platnu nakon čega ova priča počinje ozbiljnijim putem. Nedugo nakon toga sam naslikala lik Fride Kahlo nakon čega me prijateljica zamolila da joj Fridu apliciram na majicu i od tada se posao ozbiljno razvio. Danas je lijepo svjedočiti tome da se od nekadašnjeg hobija može živjeti i uživati”, kaže nam Antonija koja je rodom iz Gorice u općini Grude, ali već 10 godina njen dom je Zagreb.

“U Zagrebu živim sa suprugom Martinom i dvoje prekrasne djece Bartolom i Gretom koji nas posebno motiviraju da iz dana u dan stvaramo sve više i više i razvijamo ovaj posao najbolje što možemo”, kaže ova umjetnica najavivši da će se uskoro u portfelju brenda Lulu by Nona naći i torbe za plažu kao i kišobrani za jesenske dane.  

Koliko ljudi u današnje vrijeme cijene originalnost pokazuje i činjenica da su njihovi proizvodi pronašli kupce ne samo iz Hrvatske, već i  Njemačke, Austrije i Švedske.

“Radi se o kupcima između 20 i 40 godina starosti koji vole i cijene personalizirane proizvode. Također bismo istaknuli, pa malo se i pohvalili da su naši proizvodi nekoliko puta preletjeli i ocean i uveselili naše kupce i na dalekim tržištima poput Amerike i Australije. Ovim putem koristimo priliku da se zahvalimo svim našim kupcima na godinama vjernosti te im poručujemo da ćemo i dalje osluškivati njihove želje i potrebe i pokušati uvijek iznova iznenaditi i nadahnuti novim motivima i proizvodima”, ističe Antonija.

Na naše pitanje koliko joj vremena treba da oslika jedan grad ili Fridu Kahlu, kaže nam da joj nije jednostavno na to odgovoriti.

“Nije lako jer je umjetnost, recimo to tako, živi organizam koji se događa, razvija svojim tokom i u tome je posebna čar.”

I za kraj, Antonija nam je otkrila planove Lulu by Nona.

‘Cilj je brend Lulu by Nona učiniti još vidljivijim i pristupačnijim široj publici pa je tako u bliskoj budućnost otvoriti vrata dućana Lulu by Nona u Zagrebu. Na taj način se želimo kroz osobni kontakt još više zbližiti sa svojim kupcima i stvoriti jedno šarmantno mjesto uživanja u centru grada.’

Izvor:pogled.ba

error: Content is protected !!