Ljubitelji Coca-Cole nerijetko znaju komentirati kako im omiljeno piće ima bolji okus kad ga naručuju u McDonald’su nego u trgovini. Po svemu sudeći, razlika u okusu doista postoji, a uzrok je posebno pakiranje i način hlađenja te transporta u aparat iz kojeg se poslužuje.

Prema pisanju New York Timesa tajna je u načinu pakiranja. Naime, drugi restorani Coca-Colu i ostala gazirana pića dobivaju u plastičnoj ambalaži, a popularni lanac brze hrane piće isporučuje u spremnicima od nehrđajućeg čelika.

Materijal održava piće svježijim što očito osjeti i nepce. Osim toga, kad stignu u restorane pića prolaze kroz “različite metode filtriranja” tj. prethodno se ohlade prije ulijevanja u aparate, navodi se na web stranici McDonald’sa.

image

Za “transport” u aparat iz kojeg se poslužuje gostima, McDonald’s koristi izolirane cijevi koje vode iz frižidera do samog aparata, što tekućinu održava što je više moguće hladnijom.

Također, hladnoća je bolja za karbonizaciju. Kako se tekućina zagrijava, CO2 može brže ispariti, a zbog toga što se voda u McDonald’su održava tako hladnom, taj plin ne izlazi.

Razliku čine i slamke koje korisi McDonald’s. “Malo su šire od tipičnih slamki, pa sav taj okus Coca-Cole može pogoditi sve vaše okusne pupoljke”, stoji na stranici tvrtke.

PIŠE PSD

error: Content is protected !!