”Radim sve što treba, samo da ostanem tu!”, riječi su Helene Radić, jedne od osnivačica brenda Lola.tees koji je prije 12 godina pokrenula sa svojom prijateljicom Jelenom Džolić Zadro.

Od tekstilnog broša ”Cvijetak zanovijetak” koji je počela izrađivati iz hobija, prvo za sebe, pa onda i za prijateljice stigla je do Lola concept stora u kojem su svoje mjesto pronašli i drugi kreativci.

Put koji su ona i Jelena prevalile da bi imale to što imaju danas bio je prepun izazova i prepreka, ali za ove dvije kreativne, uporne i poduzetne Ljubušanke to nikad nije bio razlog da odustanu od svog sna.

Kad su lansirale svoju prvu majicu s natpisom bile su potpuno neupućene u proizvodnju tekstila i u cijelu tekstilnu industriju, no obje kao diplomirane ekonomistice su znale da ih jedino kvaliteta može održati na tržištu.

Baš ta kvaliteta, vrhunski materijali i moderan dizajn su ono što ih je izdvojilo od konkurencije, a najviše od svega ih raduje kad neku od svojih kreacija ugledaju na ulici.

Strah je najveća prepreka većini mladih ljudi koji pokušavaju nešto napraviti, pogotovo u zemlji kao što je BiH gdje se svaki dan boriš s birokracijom, no jednostavno moraš dati 120 posto sebe ako želiš uspjeti

U pravom trenutku su prepoznale važnost društvenih mreža kao načina prodaje, te danas svoje modele šalju diljem svijeta, a kolekcije izbacuju po nekom svom vlastitom osjećaju.

Lola concept store su otvorile prošle godine u jeku prvog vala koronavirusa držeći se one stare izreke kako sreća prati hrabre, a nemali broj puta su se uvjerile da to zaista i jest tako.

Hrabre i poduzetne, i u pandemiji su napravile iskorak te su besplatno šivale zaštitne maskice za brojne ustanove širom BiH.

Helena za sebe kaže kako ne razmišlja previše i da je pomalo i nagla kad je posao u pitanju, no ako nju pitate, to je recept za uspjeh, jer kako kaže ova kreativna Lola ”strah je najveća prepreka većini mladih ljudi koji pokušavaju nešto napraviti, pogotovo u zemlji kao što je BiH gdje se svaki dan boriš s birokracijom, no jednostavno moraš dati 120 posto sebe ako želiš uspjeti.”

Ističe kako se ne voli baviti papirologijom koja je nužna, te da najviše uživa raditi s ljudima iako i to katkada zna biti frustrirajuće.

Ne voli kad ju se zove šeficom, a tim od šest cura koliko ih sada ima naziva prijateljicama i ne krije da bez njihovog zalaganja i truda ne bi bilo ni Lola.

Helena, osim što je poduzetnica u državi u kojoj je to iznimno teško biti odnedavno je dobila još jednu životnu ulogu, onu najizazovniju i najzahtjevniju.

Postala je majka malenome Marku i kako ističe, na tom Božjem daru je neizmjerno zahvalna.

Brend Lola.tees pokrenut je prije 12 godina i stigli su do Lola concept stora

”Helena se uvijek isticala od mase, uvijek je bila drugačija od ostalih i ono što je posebno kod nje je to što je ona uvijek tu za vas. Kad god imate neki problem, ona ima rješenje, ona zna koga treba nazvati i kako sve riješiti. Ona je poštena, radišna, jedinstvena, svoja, elokventna, domišljata, dobar je prijatelj i nema veze s kuhanjem”, riječi su Helenine prijateljice Ane Šego koja nam se javila iz francuskog Montepelliera.

Da je concept store ostvaranje njenih snova potvrdila nam je i sama gošća, te svima onima koji imaju ideje poručila da se ne boje, da ne gledaju što će drugi reći, već da se odvaže i krenu u ostvarenje svojih snova onako kako je to ona učinila.

Izvor: Iks-portal.info