FK Željezničar će postati prvi balkanski fudbalski klub koji sklapa partnerstvo sa SEYU-om, inovativnim rješenjem dizajniranim za povećanje angažmana Željinih navijača koristeći postojeće LED reklame na stadionu i nastavi svojim putem prihvaćanja i inkorporiranja sportsko-tehnoloških solucija kojima su već krenuli mnogi nogometni divovi, saopštili su sa Grbavice.

Partnerstvo je zamišljeno da dramatično poveća angažman navijača i stvari nove izvore prihoda za Željezničar i “dovođenje” globalne baze pristalica plavih na stadion Grbavica. O čemu se zapravo radi pojasnio je klupski predsjednik Samir Cerić.

Ovaj novi pristup stavlja nas u snažnu poziciju da globaliziramo i komercijaliziramo imidž Kluba širom svijeta i pružimo našim navijačima više jer to zaslužuju, ali također i našim sponzorima i partnerima. Jedna od mojih ambicija bila je i pozitivno mobilisati jaku bh. dijasporu širom svijeta (posebno u SAD-u, Skandinaviji, Njemačkoj i Australiji), a ova nova tehnološka platforma omogućit će nam to “dovođenje” naše globalne baze navijača na našu Grbavicu.”

Izvor: sportsport.ba