Spot “Billie Jean” Michaela Jacksona skupila je više od milijardu pregleda na YouTubeu, postavši treća pjesma iz osamdesetih kojoj je to uspjelo.

Objavljen 1983. na MTV-ju, spot u režiji Stevea Barrona u kojem Jackson svojim plesom osvjetljava pločnik po kojem hoda, prosječno je ove godine imao 600 tisuća dnevnih pregleda.

Od glazbenika iz osamdesetih granicu od milijardu pregleda prešli su samo Guns N’ Roses sa Sweet Child O’Mine iz 1988. te skupina a-ha s Take On Me iz 1984. godine, piše Index.hr.

Pjesma Billie Jean, koju je napisao Jackson, a producirao slavni Quincy Jones, nagrađena je s dva Grammyja.

Pjesma Thriller, po kojoj je nazvan album s te dvije pjesme, također se približava milijardi pregleda – trenutno je na 765 milijuna.

Prema podacima stranice statista.com, najviše pregleda na YouTubeu ima dječja pjesma Baby Shark, njih čak 8.8 milijardi, a slijede ju Despacito Luisa Fonsija sa 7.2 te Shape of you Eda Sheerana s 5.3 milijarde.

/HINA/HMS/

error: Content is protected !!