Radovi na spajanju dijelova rasponske konstrukcije Pelješkog mosta bliže se kraju. Od 2404 metra koliki je raspon mosta postavljeno je 2229 metara što je 93 posto.

Rano jutro na gradilištu Pelješkog mosta. Radnicima koji su podizali i cijelu noć zavarivali spojni segment konstrukcije mosta, odlaze s posla.

– Možete vidjeti da smo spojili stupna mjesta 5 i 6. Išlo je mnogo brže i bolje nego prošli put kad smo postavljali spojni segment između S4 i 5, kaže Wu Zongijan, inženjer na gradilištu Pelješkog mosta-CRBC. Novi radnici odmah pristižu i odmah dobivaju upute za nastavak radova.

– U tijeku su radovi pozicioniranja i pričvršćivanja upasnog, spojnog segmenta i nastavlja se odmah sa zavarivanjem dan i noć. Radimo u tri smjene koliko je potrebno, naglašava Ivica Granić, voditelj montaže rasponske konstrukcije Pelješkog mosta-CRBC.

Time se od strane Komarne dobilo 870 metara mosta u jednom komadu. No, i konstrukciji između ostalih stupova najvećim su dijelom spremne za spajanje. Između stupnih mjesta 6 i 7 prestalo je također za postaviti spojni segment. Dizalice su spremne i kroz nekoliko dana taj će se posao najvjerojatnije odraditi.

– Mi se nalazimo na 93 posto konstrukcije koja je trenutno montirana u cijelosti. S preostalih samo 11 segmenata i nekih 175 metra konstrukcije koju je još potrbeno montirati, dodaje Granić. I taj posao će se prema svemu sudeći obaviti brzo, barem ako je vjerovati kupačima u Komarni.

– Evo jučer prazna rupa između stupova, jutros se dođe, a ono – spojeno, kaže Martin Vuica. Komarnjani su najbolji svjedoci brzih promjena vizure mosta. Ako se po jutru dana poznaje, spajanje Hrvatske velebnim mostom, dogodit će se vrlo brzo.

Izvor:hrt.hr