Prezentacija „Tržišni segmenti i kanali prodaje zamrznute maline na tržištima Njemačke i Francuske“ održana je danas u Vanjskotrgovinskoj komori BiH kako bi se izvoznici maline upoznali o dosadašnjim aktivnostima i da im se približe tržišni segmenti i kanali prodaje svježe i zamrznute maline na tržištima Njemačke i Francuske.

Prezentacija je razultat istraživanja koje je VTKBiH provela krajem 2020. među izvoznicima bobičastog i jagodičastog voća za potrebama usluga promocije izvoza. To istraživanje je pokazalo da tvrtke imaju najveći interes za njemačkim i francuskim tržištem. U prezentaciji je kazano kako je i njemačko i francusko tržište svježeg jagodičastog i bobičastog voća jako veliko i u konstantnom porastu te da su tu velike prilike za bh. izvoznike.

Naime EU uvozi oko 71 posto svjetskih potreba, dok je Njemačka najveći svjetski uvoznik, a Francuska se nalazi na trećem mjestu.  Bosna i Hercegovina oko 47 posto svog izvoza ostvari u Srbiju i kazano je kako je možda tu prilika za bh. izvoznike malina kako bi svoje proizvode izvezli direktno na tržište Njemačke ili Francuske, a vidljivo je da su mogućnosti velike. Iz tog razloga Vanjskotrgovinska komora BiH je prisutnima  također identificirala listu potencijalnih kupaca na navedenim tržištima svježe i zamrznute maline, priopćeno je iz te institucije. 

Izvor:pogled.ba

error: Content is protected !!