Tako je pad na benzinskih postajama tijekom prošle godine iznosio 16 posto, a pad u segmentu ugostiteljstva je čak 31 posto. Rezultat poslovanja benzinskih i ugostiteljstva isključivo je vezan za pandemiju.
Prema podacima FINA-e, križevački KTC imao je pad prodaje od 1,4 posto. No, u KTC-u objašnjavaju kako nije riječ o padu prometa u trgovini, nego ukupnom padu tvrtke koja u svojem sastavu ima i ugostiteljstvo, benzinske postaje, prodavaonicu kućnih potrepština i poljoljekarne, piše Danica.hr.
“Točan je podatak da je u segmentu trgovine KTC-a rast 4 posto. Promet u trgovini 2019. godine iznosio je 1,25 milijardi kuna, a prošle godine oko 1,3 milijarde kuna.
Prodavaonica kućnih potrepština, s obzirom da ne prodaje prehranu, bila je zbog pandemije zatvorena gotovo dva mjeseca (tijekom ožujka i travnja lani). S obzirom da KTC, osim trgovine, ima ugostiteljstvo, poljoljekarne i benzinske postaje, pad od 1,4 posto dolazi upravo iz segmenata benzinskih postaja i ugostiteljskih objekata.
Tako je pad na benzinskih postajama tijekom prošle godine iznosio 16 posto, a pad u segmentu ugostiteljstva je čak 31 posto. Rezultat poslovanja benzinskih i ugostiteljstva isključivo je vezan za pandemiju.
Poljoljekarne KTC-a ostvarile su isti promet prošle godine kao u 2019. godini”, objasnili su u križevačkom trgovačkom divu u utorak.
Inače, riječ je o prvom i zasad jedinom hrvatskom trgovačkom lancu koji je lani od 1. siječnja ukinuo rad nedjeljom i blagdanima. Prema podacima o poslovanju tijekom prošle godine, to se nije odrazilo na pad prometa u KTC-ovim maloprodajnim centrima.
Štoviše, prihodi od trgovine bili su, dakle, 4 posto veći nego prethodne godine.
Izvor: narod.hr/danica.hr