Kažu da novi auto odmah po izlasku iz salona gubi značajan dio vrijednosti. Međutim, postoje i neki rabljeni automobili kojima cijena stalno raste.

Vozite li neki od ovih modernih klasika, mogli biste i zaraditi. Automobili su to koji su se do prije nekoliko godina prodavali za šaku eura, a danas vrijede poput osjetno mlađih rabljenih automobila. Imate li koji od ovih automobila skriven u garaži, nemojte ga još prodati jer će mu cijena samo rasti. 

U nastavku donosimo top 10 automobila kojima je vrijednost u rastu. Izbor je dobiven analizom tržišta i registra povijesti automobila carVertical s tisućama izvješća o povijesti automobila. Evo i konačnog poretka. 

Alfa Romeo GTV (1993. – 2004.)

Unikatnog dizajna i fantastične mehanike ovaj je model jedan od najboljih predstavnika Alfine filozofije. Dovoljno je reći da se ovaj model vozi kao da ima stražnji pogon, a potom i da se nudio s legendarnim Busso V6 motorom. Ta izvedba je ujedno i najskuplja. 

Iako, kao i većini talijanskih automobila, vrijednost ne raste brzo kao njemačkim kolegama, dobro održavani primjerci danas se prodaju za više od 30.000 €.

Prema pregledima povijesti vozila na carVerticalu 29% tih automobila imalo je različite nedostatke koji bi mogli utjecati na način rada automobila.

Audi V8 (1988. – 1993.)

Prethodnika „osmice“ mnogi se ni ne sjećaju, a radilo se o tada tehnološki najboljem automobilu tvrtke, baš kao što je to godinama kasnije bio Phaeton za Volkswagen. 

Elegantna limuzina bila je dostupna samo s V8 motorom, koji je činio razliku u odnosu na ostale automobile u to vrijeme. 

Audi V8 je ostao u sjeni 7-ice i S klase, ali je i mnogo rjeđi od ostalih kolega pa nije iznenađenje da je vrijednost luksuzne limuzine počela rasti.

Prema izvješćima o povijesti automobila carVertical na 9% ispitanih modela otkriveni su kvarovi, a njih 18% ima namještenu kilometražu.

BMW 540i (1992. – 1996.)

Što može biti poželjnije od kamatarke s V8 motorom?

E34 je jedna od najuspješnijih limuzina segmenta, a i danas je pojam na cesti. Istina, očuvane primjerke teško je pronaći, osim na aukcijama gdje postižu visoku cijenu. Ipak, osjetno je niža od M5, bar za sada.

Jaguar XK8 (1996. – 2006.)

Jaguar XK8, koji je debitirao u devedesetima, proizveden je kao coupe ili kabriolet. Bio je jedan od prvih modernih Jaguara koji su podigli ljestvicu u smislu kvalitete, tehnologije i ostalih vrijednosti. Danas mu cijena ide i do 20.000 eura.

Međutim, prema pregledima povijesti vozila carVertical, 29% automobila ovog modela imalo je nedostatke, a 18% imalo je namještenu kilometražu.

Land Rover Defender (Serija I, Serija II)

Land Rover nije skrivao činjenicu da su prve generacije Defender SUV-a razvijene kao multifunkcionalna, praktična kupnja za farmere.
Danas bi vrijednost serija I i II mogla iznenaditi mnoge. Na primjer, primjerci koji su vidjeli i dobre i loše dane stoje i do 15.000 €, dok su oni obnovljeni i dvostruko skuplji.

Prema pregledima povijesti automobila carVertical, 15% ovih vozila imalo je problema, dok je 2% imalo krivotvorenu kilometražu.

Mercedes-Benz E300, E320, E420 (1992. – 1996.) 

Po mnogima najbolji Mercedes u povijesti je upravo W124. Ako ga imate, pazite ga i mazite jer će mu cijena ići samo gore. 

Pažljivo održavani modeli već sada vrijede cijelo bogatstvo, a posebno 500E (E500).

Saab 9000 CS Aero (1993. – 1997.)

Ako ne vozite Volvo, onda vozite Saab – taj duel najbolje znaju oni koji su pročitali knjigu Čovjek zvan Ove.

Saab 9000 CS Aero je, kao što se može pretpostaviti, prilično rijedak automobil ovih dana. Iako Saab nije otkrio koliko ih je napravljeno, ovaj bi model mogao biti dobra investicija.

Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da 8% njih ima ozbiljna ili manja oštećenja.

Toyota Land Cruiser (J80, J100)

Toyota je uvijek puštala da automobili i njihovi vlasnici govore za njih, a do danas su jednoglasni u tome da je Toyota Land Cruiser jedan od najboljih SUV-ova na svijetu.

Beskompromisni terenci su oduvijek bili tražena roba, a takvi će i ostati. 

Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da ih je 36% imalo oštećenja, a njih 8% namještenu kilometražu. 

Volkswagen Corrado VR6 (1991. – 1995.)

Volkswagen je u zadnjih nekoliko desetljeća ljudima dao mnogo prepoznatljivih, ali ne uvijek vrijednih vozila. Volkswagen Corrado VR6 mogao bi biti iznimka.

Neobičan izgled, izuzetan motor i uravnoteženo podvozje natjerat će vas da se zapitate zašto je tako malo ljudi kupilo ovaj automobil u ranim devedesetima. Corrado tada nije bio popularan kao Opel Calibra, ali danas je to prednost. 

Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da 14% automobila Volkswagen Corrado ima oštećenja, a njih 5% krivotvorenu kilometražu. 

Volvo 740 Turbo (1986. – 1990.)

U osamdesetim je godinama Volvo 740 Turbo bio dokaz da tatin (ili mamin) dosadni automobil može biti brz. Serija 7 je i danas pojam na cesti, a naša preporuka ide u smjeru turba, ali i primjeraka s legendarnim PRV-akom. Ako kupite seriju 2 ili 9, također nećete pogriješiti – to su nepoderivi automobili kojima cijena stalno raste.

Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da 33% automobila Volvo 740 Turbo ima oštećenja, a njih 8% krivotvorenu kilometražu. 

Već godinama vrijedi pravilo da se ulaganje u automobile itekako isplati. Pojedini primjerci mogu donijeti pristojnu zaradu i s vremenom samo dobivaju na cijeni. Ako obavite pametnu kupovinu i postanete vlasnik jednog ovakvog klasika, nećete zažaliti već ćete spoznati da se u autu može uživati a da ne postane potrošna roba. 

error: Content is protected !!