Sportradar Group AG je od danas izlistana na Nasdaq burzi s trenutnom vrijednosti dionica od 27 dolara po dionici, a nakon inicijalne javne ponude za dionice ove kompanije, Sportradar je prodao 19 milijuna Class A dionica te prikupio 627 milijuna dolara.

Prema riječima čelnika Sportradar Group AG, cijena koju je firma postigla na IPO je premašila gornje granice očekivanja.

Na Nasdaq burzi Sportradar je izlistan pod simbolom ‘SRAD’. Početak prodaje dionica najavili su Carsten Koerl, osnivač i direktor zajedno s legendarnim Michaelom Jordanom, koji je u vlasničkoj strukturi Sportradara od 2018 godine.

“Naša predanost izvrsnoj usluzi i kvaliteti čini nas pouzdanim partnerom za više od 1.600 klijenata u preko 120 zemalja i službenim partnerom NBA, NHL, MLB, NASCAR i FIFA. Pokrivamo više od 750.000 događaja godišnje u 83 sporta. S brižljivo izgrađenim poslovnim odnosima, Sportradar ne samo da redefinira iskustvo ljubitelja sporta nego i štiti i same sportove kroz odjel čiji je jedini cilj očuvati integritet podataka i usluge”, kažu iz Sportradara.

Sportradar sa sjedištem u Švicarskoj je vodeća svjetska firma za prikupljanje i analizu sportskih podataka, softvera za sportsko klađenje te iGaming. Sportradar pruža svoje usluge sportskim kladionicama i softver providerima za sportsko klađenje, nacionalnim i internacionalnim sportskim federacijama, klubovima te medijima. Osnovan je 2001. godine i zapošljava preko 2.300 ljudi u 19 zemalja svijeta, među kojima je i naša zemlja.

Budući da je kompanija Sportradar suvlasnik mostarske softverske firme NSoft koja zapošljava preko 300 ljudi, ovim je i NSoft posredno dio američke burze.

NSoft je jedna od najbrže rastućih firmi u BiH koja se tri puta zaredom našla na renomiranim CE FAST 50 te EMEA FAST 500 listama najbrže rastućih kompanija.

Temeljen na open-source tehnologijama i visoko cijeneći znanje, konstantno učenje i inovativan pristup u rješavanja zadataka, NSoft teži biti prvi izbor za razvoj karijere. S tim u vezi, trenutno broji nekoliko otvorenih natječaja za dev kadar, kao i otvoreni natječaj za Sales boot kamp s ciljem edukacije budućih prodajnih agenata koje će biti u stanju složena IT rješenja prezentirati potencijalnim klijentima na 6 kontinenata.

NSoft zapošljava 300 visoko-kvalificiranih kadrova, a poslovni rezultati ga svrstavaju u sistemski važne firme na razini BiH.

Lokalno, NSoft je okrenut ka promociji zdravog poslovnog ambijenta te daljnjem osnaživanju ljudskih resursa kao i potpori događaja i institucija koje omogućuju mladima da ostvare svoje pune potencijale i pripreme se za tržište rada.

Izvor:klix.ba