Infobip, globalna cloud komunikacijska platforma i vodeća IT kompanija u regiji, ocijenjena je kao najbolji pružatelj usluga u CPaaS (Communications Platform-as-a-Service) segmentu, po istraživanju nezavisne britanske analitičke kuće Juniper Research.
Juniperov novi alat Competitor Leaderboard donosi vizualni uvid u kompetitivno pozicioniranje vodećih globalnih kompanija unutar specifičnog područja. Poredak je izračunat s obzirom na tržišni udio, inovativnost, kapacitet za daljnji rast te financijsku, operativnu i marketinšku snagu kompanija.
Infobip je proglašen etabliranim liderom u CPaaS prostoru zbog kvalitete i širine vlastite CPaaS platforme, rješenja za nadzor i filtriranje SMS poruka, rješenja za usluge mobilnog identiteta i rješenja za poslovnu komunikaciju preko RCS poruka. To je ujedno najviša pozicija u izvještaju u usporedbi s ostalim analiziranim tvrtkama, navodi se u priopćenju.
– Drago nam je biti na samom vrhu ovog izvještaja i ono je potvrda odličnih stvari koje smo napravili u zadnjih godinu dana. Želimo zadržati poziciju lidera i pouzdanog CPaaS partnera, izjavio je Silvio Kutić, glavni izvršni direktor i suvlasnik Infobipa.
U izvještaju se kao ključni ističu Infobipovi planovi za ulazak u B2D (Business to Developer) tržišni segment, što je potvrđeno i ovogodišnjim preuzimanjem konferencije Shift, budući da su upravo developeri unutar tvrtki ti koji procjenjuju isplativost implementacije novih softverskih rješenja. Bitnim se ističe i Infobipovo preuzimanje američke tvrtke OpenMarket i sukladno tome jačanje na tržištu Sjeverne Amerike, ujedno ključnom tržištu u segmentu razmjene mobilnih poruka, gdje vodnjanska IT kompanija ima veliki prostor za daljnji rast.
Juniper Research procjenjuje da će ukupna vrijednost tržišta mobilnih poruka u SAD-u do kraja 2025. narasti za 21 posto, odnosno s prošlogodišnjih 52,5 milijardi na 63,7 milijardi američkih dolara.
Prošlog je mjeseca Juniper Research proglasio Infobip i vodećim pružateljem usluga u visoko kompetitivnom prostoru razmjene mobilnih poruka, daleko ispred idućeg na ljestvici. Istraživanje je uzelo u obzir kapacitet razmjene poruka, mogućnosti, financijske rezultate te sofisticiranost rješenja za razmjenu mobilnih poruka dvadeset najistaknutijih pružatelja messaging rješenja.
Zapošljava 3300 ljudi, posluje na šest kontinenata
Infobip je krenuo kao mala startup kompanija iz Vodnjana u Istri. Danas, s 15 godina iskustva u IT industriji, globalno zapošljava više od 3300 ljudi te posluje na šest kontinenata kroz više od 70 ureda. Razlog ovolikom uspjehu su Infobipova komunikacijska platforma i usluge za poslovne subjekte koje mogu doprijeti do gotovo 7 milijardi korisnika i stvari u više od 190 zemalja. Time je omogućena besprijekorna mobilna komunikacija poslovnih subjekata s njihovim krajnjim korisnicima – na svakom kanalu i uređaju, u svakom trenutku i bez obzira na to u kojem se dijelu svijeta nalaze.
Samo u 2018. godini dvije trećine svjetske populacije, odnosno 4,7 milijardi ljudi koristilo je Infobipove servise i usluge. Kompanija surađuje i u partnerstvu je s vodećim mobilnim operatorima, kompanijama koje razvijaju messaging aplikacije, bankama, e-commerce kompanijama, društvenim mrežama i tehnološkim kompanijama.
Infobip je u svijetu prepoznat kao dobitnik brojnih nagrada za kvalitetu usluga koje provodi pri čemu surađuje s najvećim svjetskim chat aplikacijama poput WhatsAppa, Vibera, Telegrama te s globalno poznatim brendovima kao što su Virgin Megastore, Strava, Uber, Zendesk, Burger King i mnogi drugi.
Izvor:hrt.hr