Neki vlasnici Teslinih automobila jučer su imali velikih problema. Naime, kada je Teslina aplikacija prestala raditi, nisu mogli otključati ni pokrenuti svoje automobile.
@Tesla @elonmusk I cannot get in to my car nor start it. I don’t have my key and the app is down. Been on hold for a long time. Would like to go home please
— vinny minutolo (@Vinnym80) November 19, 2021
Na to su upozorili vlasnici automobila na Twitteru, na što je reagirao Elon Musk, koji se ispričao i nekoliko sati kasnije napisao da je situacija riješena te će poduzeti mjere kako se to ne bi ponovilo, prenosi Index.
Aplikacija je prikazivala “500 server error”, što upućuje na probleme sa serverom na koji se Teslina aplikacija pokušava spojiti. Osim putem kartice s ključem i daljinskog ključa, Teslini automobili kao ključ mogu koristiti i smartphone. S obzirom na to da se telefoni povezuju s automobilom putem bluetootha, za njihovo korištenje kao ključa nije potrebna povezanost s internetom, odnosno problemi s aplikacijom ne bi trebali utjecati na otključavanje vozila.
Dio korisnika na Twitteru također se požalio kako s telefonima ne mogu otključati svoje automobile. Na Electreku kažu da je Tesla ovaj tjedan nadogradila svoju aplikaciju te je u tome vjerojatni uzrok problema s radom aplikacije.
I’m experiencing 500 server error to connect my @tesla Model 3 on my iOS app in Seoul, S.Korea. Seems like this is a worldwide issue. @elonmusk
— Jaehwan Cho 조재환 (@hohocho) November 19, 2021
Izvor:pogled.ba