Prema studiji Komisije Europske unije, tijekom pandemije „koronavirusa“ kod ljudi se diljem Europe izrazito povećao osjećaj usamljenosti…

Tijekom 2016. oko 12% građana EU-a reklo je kako se osjećaju usamljeno više od polovice vremena, a taj se broj popeo na čak 25% u 2020.! To znači kako je svaka četvrta osoba u Europi usamljena.

Nisu pogođene samo starije osobe. Usamljenost je problem koji pogađa društvo u cjelini – bez obzira na rod, dob ili podrijetlo. Često su za njeno ublažavanje dovoljne samo male geste, sugovorniku dati osmijeh, prijateljsku riječ, otvoreno uho, malo vremena ili – jednostavno – nadu.

Kampanjom #jetzthoffnungschenken (#darovatinadusada) tijekom adventa 2021., njemačka katolička medijska kuća u Bonnu Katholisch.de želi učiniti upravo to, zajedno s brojnim njemačkim katoličkim biskupijama, redovnicama i redovnicima, humanitarnim i dobrotvornim organizacijama te udrugama.

U nešto manje od dvije minute animirani božićni spot na emotivan način dočarava temu samoće. Priča je to o starijoj osobi koja tipku za hitne slučajeve svoje službe za njegu pritišće zbog malo teže zatvorene kutije za kolačiće i zbog mnogih drugih sitnica. U jednom trenutku, međutim, to postaje previše za njezinu mladu njegovateljicu. Ali onda priča dobiva iznenađujući obrat…

Više o akciji, kako prenosi Vatican News, može se pronaći na stranici: www.jetzthoffnungschenken.de. Tu se nalazi i adventski kalendar 2021. s malim poticajima kako svaki pojedinac može dati nadu sada, ponekad posve malim gestama.

Izvor:nedjelja.ba

error: Content is protected !!