Doseg električnih automobila jedan je od ključnih problema potpune transformacije voznog parka. Vozači benzinaca i dizelaša navikli na 500, 600, čak i tisuću sigurnih kilometara bez tankanja teško se mire s vrlo skromnim dosegom auta na struju., piše Autoklub

Iako su tvornički podaci o dosegu u posljednjih par godina osjetno narasli, znamo da u praksi, u realnim uvjetima na cesti, električni automobili još uvijek debelo zaostaju.

Problem su i velike brzine kada doseg naočigled kopni. Koliko? Otkrio je Autobild na opsežnom testu 28 električnih modela.

Svi automobili testirani su pri brzini od 130 km/h, dakle kao da voze na autocesti.

U tablici pogledajte koliko je realan doseg 28 najpopularnijih električnih automobila pri 130 km/h:

28. Mazda MX-30: 140 km

27. Peugeot e-Rifter: 164 km

26. Opel Combo e-Life: 171 km

25. Mercedes EQB 350: 200 km

24. VW ID.3 Pro 150 kW: 216 km


23. Mercedes EQA 250: 222 km

22. Cupra Born 170 kW: 226 km

21. Volvo XC-40 Recharge: 227 km

20. Opel Zafira: 250 km

19. Polestar 2 Single Motor Long Range: 254 km


18. Polestar 2 Long Range Dual Motor: 258 km

17. Hyundai Ioniq 5: 261 km

16. Mercedes EQV: 273 km

15. Kia e-Soul: 280 km

14. Hyundai Ioniq: 290 km


13. BMW i4 M50: 299 km

12. Tesla Model Y: 304 km

11. Kia EV6: 305 km

10. Škoda Enyaq iV80: 316 km

9. Audi Q4 e-tron 40: 326 km

8. VW ID.4 Pro: 328 km

7. VW ID.4 GTX: 332 km

6. Tesla Model 3: 337 km

5. Porsche Taycan 4S: 352 km

4. Audi RS e-tron GT: 367 km

3. Ford Mach-E GT: 367 km

2. BMW iX xDrive 50: 434 km

1. Mercedes EQS: 444 km

Izvor:pogled.ba/autoklub

error: Content is protected !!