20 najuspješnijih srednjoškolaca, sudionika „Job Lab – vještine za budućnost“ programa koji realizira Telemach Fondacija proveli su dva dana u studijskoj posjeti direkciji Telemach BH, te se upoznali s načinom poslovanja, ali i brojnim mogućnostima koje ova kompanija nudi mladima. Ova studijska posjeta završni je dio prvog ciklusa programa „Job Lab – vještine za budućnost“ kojoj su prethodile radionice u Travniku, Konjicu, Čapljini, Gračanici i Prijedoru, te online radionica za učenike iz drugih gradova, u kojima su ukupno sudjelovala 224 učenika. 

„Fokus našeg programa je usmjeriti srednjoškolce da prate trendove i potrebe tržišta. Iako bosanskohercegovačko tržište naizgled ne pruža puno prilika, često ih ne primijetimo jer se nalaze tamo gdje ih tradicionalno ne zamišljamo, poput online poslova ili čak hobija“, istakla je Maja Tursunović, direktorica Telemach Fondacije i naglasila da sudionici u okviru programa dobivaju informacije o stipendijama, mogućnostima volontiranja i stjecanja praktičnog iskustva, te ih usmjeravamo da sami trebaju stvarati prilike i preduvjete za poslove koji su atraktivni na tržištu.
„Radionice koje organiziramo u okviru Job Lab programa pružaju srednjoškolcima drugačiji pogled na okruženje u kojem žive i njihove vlastite potencijale. Ono što je najbitnije, utiču na promjenu njihovih stavova i jačaju njihov aktivizam u zajednici“, istakla je Melisa Selak, projekt koordinatorica inkubatora društvenih promjena Munja, partnera programa.   
Utjecaj programa na promjenu svijesti vidljiv je i kroz statističke podatke, te je tako postotak sudionika koji redovno volontiraju bio oko 16%, dok se nakon završetka radionica, čak 78% sudionika odlučilo početi s volontiranjem kao načinom usavršavanja vještina. Samo 17% sudionika prije početka Job Lab radionica sudjelovalo je u nekim natjecanjima u poduzetništvu dok čak 47% sudionika nakon završetka programa razmišlja o nekoj svojoj poslovno ideji i mogućnostima njene realizacije.
„Job Lab – vještine za budućnost“ radionice sudionicima pomažu u razvoju “soft skills” vještina neophodnih za tržište, te im pomažu u osobnom razvoju. 

United Grupa
Telemach BH dio je United Grupe, vodećeg telekomunikacijskog i medijskog operatera u jugoistočnoj Europi. Prisutna u osam zemalja, kompanija ima oko 15 milijuna korisnika i više od 15.500 zaposlenih. United Group je od 2019. u većinskom vlasništvu BC Partnersa, jedne od najvećih svjetskih investicijskih kompanija. 

Izvor:pogled.ba

error: Content is protected !!