Kupovina je nešto u čemu neki uživaju, a neki malo manje. No, svi podjednako vole uloviti dobra sniženja na proizvode koje si žele priuštiti. U tome im od sada može pomoći i nova aplikacija “33%”.

– To je neka vrsta osobnog lovca na promocije koja pomaže ljudima da ne propuste akcijsku ponudu za koju su zainteresirani, objašnjava autor aplikacije je dr. sc. Josip Muller.

Aplikacija funkcionira tako da prikuplja podatke od različitih prodavača na malo, koji imaju svoje akcijske ponude.

– Omogućuje ljudima da ne moraju listati one dosadne kataloge i letke, ili pdf kataloge online. Sada to mogu napraviti na jedan interaktivan i personaliziran način putem ove aplikacije.

Primjerice, želite kupiti mlijeko i zanima vas u kojoj je trgovini najjeftinija ponuda – unesete riječ ‘mlijeko’ u tražilicu, te vam aplikacija zatim izbaci informaciju u kojim je sve trgovinama taj proizvod na akciji, te po kojoj cijeni i pod kolikim popustom.

Proizvod se može tražiti i po kategoriji ili prema trgovcu.

Na ideju za razvoj ovakve aplikacije Muller je došao nakon dvadesetak godina rada u industriji robe široke potrošnje za velike kompanije, gdje je često ima doticaja s maloprodajom.

– Po edukaciji sam inženjer elektrotehnike, tako da imam i tehnološki “background”. Iskoristio sam to sve skupa da bih kreirao aplikaciju. 

Kada je započinjao svoj projekt prije 3-4 godine, kaže, potreba je bila očita.

– Prema nekim istraživanjima, jedno njemačko kućanstvo u prosjeku dobije preko 30 kg promo letaka godišnje. U Hrvatskoj ih se tiska preko 100 milijuna – što je oko 25 tisuća tona papira. To zaista nema smisla ni ekološki ni što se tiče praktičnosti.

– S dolaskom korone i s ovim poskupljenjima i inflacijom, mislim da je ovakva aplikacija potrebna ljudima više nego ikad, smatra Muller. 

Dodaje kako je aplikacija trenutno dostupna u Hrvatskoj, a postoje planovi i za širenje na druga tržišta krajem ove i početkom iduće godine. Važno je napomenuti i kako je aplikacija besplatna, a kako kaže Muller, tako će i ostati.

Istraživanja pokazuju kako 70 do 80 kupnji čine žene, pa su one i ciljana publika ove aplikacije – no, aplikacija je zapravo za svakoga tko želi pronaći željeni proizvod po dostupnijoj cijeni. Zanimljiva osobina aplikacije, ističe Muller, je i lista omiljenih proizvoda.

– Svatko od nas im 15-20 proizvoda koje rotira i stalno kupuje. Moguće je unijeti te proizvode, te samo jednim klikom jednom ili dvaput tjedno provjeriti koji je od njih na promociji. Stalno radimo na unaprjeđenju aplikacije, pa ćemo ubaciti i mogućnost da korisnik može staviti podsjetnik za određeno vrijeme, da ga aplikacija podsjeti što je na promociji prije šopinga, zaključuje Muller.

Aplikacija je dostupna za sve Android i IOS uređaje. 

Izvor:hrt.hr

error: Content is protected !!