IZVRŠNI direktor Netflixa Ted Sarandos potvrdio je da oglasi dolaze na streaming platformu.

Bila je ovo teška godina za vodeće ime među streaming servisima, u kojoj je Netflix izgubio oko 200 tisuća pretplatnika u prvom tromjesečju 2022., a očekuje se da će u sljedećih nekoliko mjeseci izgubiti još više. To je prvi put da je opao ukupan broj pretplatnika na Netflix, što je izazvalo zabrinutost unutar kompanije.

Osim toga, cijena pretplate i dalje raste, zbog čega ljudi još više razmišljaju žele li ostati pretplaćeni. Rješenje koje je predložio Ted Sarandos, izvršni direktor Netflixa, je uvođenje jeftinije razine pretplate koja bi uključivala oglase na platformi.

Prema Hollywood Reporteru, Sarandos je na marketinškom festivalu Cannes Lions potvrdio da je streaming servis već započeo razgovore s potencijalnim oglašivačima. Izvršni direktor objasnio je promjenu u Netflixovom stajalištu, koji se dugo vremena opirao oglasima na platformi i oslanjao se na pretplatu kao izvor prihoda.

Dionice Netflixa bilježe ozbiljan pad

“Ostavili smo veliki dio klijenata izvan rasprave, a to su ljudi koji kažu: ‘Hej, Netflix je preskup za mene i ne smeta mi reklamiranje’. Dodajemo razinu pretplate s oglasima, ne dodajemo oglase na Netflix kakav danas poznajete. Dodajemo oglasnu razinu za ljude koji kažu: ‘Hej, želim nižu cijenu i gledat ću oglase'”, kazao je Sarandos.

Također je govorio o mogućnosti da bi Netflix u nekom trenutku u budućnosti mogao biti prodan jer je cijena dionica kompanije pala od početka godine. Na kraju 2021. dionica Netflixa vrijedila je više od 602 dolara, dok je danas cijena dionice oko 180 dolara. 

Sarandos je priznao da su šanse da bi netko mogao kupiti Netflix “uvijek realne”, ali je inzistirao da je streaming div sposoban sam se vratiti u prosperitet. Uvođenje niže plaćene razine s oglasima nije novo, Disney+ već je izradio planove za jeftiniju pretplatu po cijenu reklama koje prekidaju emisiju, prenosi The Verge.

Izvor:index.hr

error: Content is protected !!