Čitatelj Ivan Boban obratio se portalu Hercegovina.info zbog problema, ali i neugodnog iskustva koje je doživio s MO Parkingom prilikom plaćanja parkinga.

Tvrdi da je dobio kaznu zbog benignog miješanja jednog broja, odnosno slova i da na njegovu reklamaciju nitko nije imao sluha.

“Prije dvadesetak dana uredno smo platili kartu za vozilo u Ulici gdje je Muzički centar Pavarotti i putem SMS-a smo produžili istu u trajanju koliko smo bili na parking mjestu. Prilikom dolaska do svog vozila na vjetrobranskom staklu zatekli smo kaznu za parkiranje. U tom trenutku smo uočili da smo prilikom unosa registarskih oznaka pogrešno unijeli slovo O umjesto broja 0 i obratno (jer na registarskim oznakama imamo i slovo O i broj 0). Početkom novog radnog dana posjetili smo prostorije Mo Parkinga kako bismo vidjeli imamo li priliku da napravimo reklamaciju, jer parking smo uredno platili, a predočili smo i SMS poruke, kaznu dobili, jer nam se dogodila greška prilikom unosa.

U prostorijama MO Parkinga susreli smo djevojku na šalteru koja nije educirana, od koje smo dobili odgovor da formular za reklamacije stoji tek tako, da možemo isti popuniti i kako nam isti nitko neće uvažiti. Na upit da razgovaramo s nekim osobama koje su možda educiranije dobili smo odgovor da je ‘šef na sastanku’ (iz druge prostorije čulo se ‘reci da sam na sastanku’), a tko je bila ta osoba ne znamo. Uredno smo platili kaznu istoga dana. 

Iz ovog poduzeća za hercegovina.info naveli su da od reklamacije nema ništa te da je svatko odgovoran za unos podataka.

“Korisnik je odgovoran za točan unos svojih tablica. Naš kontrolor prilikom opažaja vozila ‘skenira registracijske oznake’ i sustav mu izbaci ima li valjanu parking kartu, a ako se unesu pogrešne registracijske oznake (u slučaju Vašeg upita slovo O ili broj 0) sustav ne može prepoznati ništa osim tablica koje su na vozilu, te mu se izdaje dnevna parking karta. Mogućnost reklamacije imaju svi bez obzira na situaciju, a naša pravna služba odlučuje hoće li ista biti uvažena ili ne”, kazali su nam u odgovoru.

Osim ove kazne koju su morali platiti, Boban ističe da je naišao na veliki problem kvartovskog parkinga.

“Počinje naplata parkinga u naseljima i ponovo kontaktiramo MO Parking da provjerimo što nam je potrebno kako bi izvadili godišnje karte.
Jasno na stranici MO Parkinga stoji sljedeće kao i u Službenom glasniku Grada Mostara 26/21 u Odluci (3) Fizička lica – stanar u smislu ove Odluke označava korisnika koji ima prebivalište na području Grada Mostara u zoni naplate parkinga. Na stranici je jasno postavljen cjenik, obrasci i česta pitanja.

Mi se nalazimo u situaciji da živimo u Mostaru cijeli život i trenutno vozilo koje posjedujemo je u vlasništvu roditelja koji ne živi u Mostaru. Iz osobnih razloga vozilo je na jednom od roditelja i ne želimo mijenjati taj status. Iz MO Parkinga dobili smo odgovor kako stanar koji želi platiti godišnju kartu treba biti vlasnik vozila, bez obzira što je navedeno da je bitno samo prebivalište (informirani sa stranice i podataka koji su javno dostupni građanima da “Posebne grupe” trebaju imati prebivalište i vozilo na istom imenu, za sve ostale ne stoji ta ista uputa)

Kada smo pitali da razgovaramo s nekim od nadređenih, dobili smo odgovor dođite u prostorije MO Parkinga i proslijedit ćemo Vas nekom. Pitali smo tko je taj “netko”, rekli su pa netko će Vas primiti. Vjerojatno taj “netko” bi trebao imati ime i prezime, nije tajna agencija da ne možemo dobiti odgovor na postavljeno pitanje i nismo mi e-mail pošta da nas netko prosljeđuje kod tzv. ,”nekoga”.

MO Parking je bio kratak i jasan po ovome pitanju.

“Osobe koje žive u području naplate parkinga mogu kupiti povlaštene parking karte ukoliko je vozilo na njima”, komentirali su.

Čitatelj Boban kaže da je sve negativne komentare u gradu ignorirao te se radovao uređenosti parking sustava kao i naplate jer je znao što to znači za Mostar, no da je imao potrebu medijski se obratiti jer ne želi da i drugi građani dođu u nejasne situacije i odgovore u kojoj se našla njegova obitelj.

Izvor: Hercegovina.info