Dionica Tarčin- ulaz u tunel Ivan autoceste na koridoru 5C je pred završetkom. Kao što se vidi na snimci iz zraka objavljenoj prije tri dana, veći dio dionice je asfaltiran, u tijeku su završni radovi u tunelu Ivan a radi se i spoj s cestom M17 kod Bradine, javlja Hrvatski Medijski Servis.
Ovo bi bila sjajna vijest da dionica Tarčin- Ivan nije, prema potpisanom ugovoru, trebala biti završena još prije 4 mjeseca. Naime, točno 24. kolovoza 2020. predstavnici tvrtke Euro- Asfalt Sarajevo i Granit Skopje potpisali su ugovor o izgradnji ove dionice s tadašnjim direktorom Autocesta FBiH Adnanom Terzićem i federalnim ministrom prometa i veza Denisom Lasićem.
Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan je 77.903.313,84 eura s PDV-om, odnosno 66.584.028,92 eura bez PDV-a, a sredstva su osigurana putem Europske investicijske banke (EIB) u visini od 50 milijuna eura i bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 11,7 milijuna eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Izvođači su se obvezali dionicu dugu 4,9 kilometara izgraditi za 20 mjeseci, što znači da je ugovoreni rok već sada probijen za 4 mjeseca. U drugim zemljama za probijanje roka se plaćaju tzv “penali”. Hoće li to biti slučaj i kod nas, ne znamo.
/HMS/