Sinoć je lavinu reakcija izazvala objava Nogometnog Saveza BiH kako je Zrinjski prošao u grupnu fazu Konferencijske lige.

Iako je greška jako brzo ispravljena, Savez je još jednom pokazao kako često ne funkcionira onako kako treba. NS BiH u ovom slučaju nije izravno kriv za grešku koja je napravljena sinoć, ali posredno jeste.

Naime, digitalni marketing i vođenje društvenih mreža Nogometnom savezu BiH radi tvrtka Webherzz iz Trebinja.

Posjetom na web stranicu ove agencije moguće je vidjeti kako je ona osnovana 2021. godine, ali bez obzira na ne baš veliko iskustvo na tržištu, uspjela je prije nekoliko mjeseci početi suradnju sa Nogometnim savezom.

Suradnja je zapravo počela par mjeseci prije početka U-17 Europskog prvenstva za žene, koje je odigrano u svibnju ove godine u našoj zemlji.

Takav poduhvat u smislu digitalnog marketinga, održavanja i vođenja društvenih mreža je velik zalogaj i za tvrtke koje imaju mnogo više iskustva na tom polju, ali je NS BiH upravo Webherzzu ukazao povjerenje, iako nije poznato uz koje reference, piše N1.

Upravo je netko od uposlenika te agencije sinoć objavio kako je Zrinjski napravio povijesni korak u plasmanu u grupnu fazu Konferencijske lige, te na kratko napravio pometnju.

Nije poznato da li ista agnecija vodi društvene mreže prvog čovjeka NS BiH, Vice Zeljkovića, koji je također tijekom U-17 Europskog prvenstva za žene, napravio gaf, rekavši kako naša reprezentacija igra protiv Finske, dok je stvarni protivnik bila Nizozemska.

Izvor:pogled.ba

error: Content is protected !!