Uvođenje mogućnosti kupovanja namirnica na WhatsAppu, za sada samo za indijske korisnike, predstavljeno je gotovo poput filantropskog poteza kojem je svrha ubrzati digitalnu transformaciju Indije i potaknuti gospodarski rast u zemlji.

Korisnici WhatsAppa u Indiji od sada mogu kupovati namirnice direktno putem aplikacije, zahvaljujući Metinom partnerstvu s lokalnom e-trgovinom, JioMartom. ”Pokrećemo prvo end-to-end iskustvo kupnje na WhatsAppu, omogućujući ljudima u Indiji da pretražuju JioMart katalog, dodaju proizvode u svoju košaricu te ih na kraju plaćaju, sve unutar WhatsAppa”, priopćili su iz Mete.

Naime, sve što je potrebno za početak kupnje je poslati JioMartu poruku „Hi“ i proces će automatski započeti, javlja Bug. Korisnici će dobiti pristup cjelokupnom katalogu proizvoda indijske e-trgovine te će, baš kao i na aplikacijama za dostavu hrane, moći izabrati ono što žele kupiti.

O mogućnosti kupnje namirnica na WhatsAppu oglasio se i izvršni direktor Mete, Mark Zuckerberg. ”Poslovno slanje i primanje poruka je područje sa stvarnim zamahom, a iskustva kao što je ovo bit će idealan način na koji će tvrtke i ljudi komunicirati u godinama koje dolaze”, istaknuo je Zuckerberg. Kako prenosi The Verge, JioMart je indijska e-trgovina čiji je vlasnik Jio Platforms, podružnica Reliance Industriesa, tvrtke zaslužne za jeftine telefone i usluge koje su mnoge stanovnike Indije upoznale s internetom i suvremenom tehnologijom.

Izvor: Bljesak.info