„Inovacija nije samo inspiracija briljantnog uma. Ona je rezultat kreativnosti, kontinuiranog učenja i znanja kao ishoda učenja, primjene znanja i komercijalizacije navedenoga na tržištu, te sveobuhvatnoga i integriranoga pristupa procesu inoviranja.“, navodi se u Predgovoru knjige „Inovacije, usluge i lojalnost u maloprodaji“ objavljene pod nakladništvom Sveučilišta u Mostaru, PRESSUM-a. Autorica knjige je izv.prof.dr.sc. Sandra Jelčić, nositeljica marketinških kolegija na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru.
Autorica u nastavku navodi: “Na globalnome tržištu znanje i kreativnost potrebni su iznad svega. Igraju ključnu ulogu u stvaranju novih, visokovrijednih proizvoda, usluga i procesa. Od presudne je važnosti za uspjeh poduzeća stvarati inovativnu klimu te bazu znanja poduzeća koja će biti izvor uspješne pozicije poduzeća na tržištu. Stoga se nameće potreba elaboriranja važnosti inovacije i ukazivanja na ključne odrednice uspješnoga procesa inoviranja, kao i na prepreke koje onemogućuju ili usporavaju proces. Nadalje, postojeće okvire maloprodaje potrebno je smjestiti u novu stvarnost čija su okosnica ekstremna konkurentnost, kupci gotovo nedostižnih očekivanja i imperativ primjene novih tehnologija. Na tom tragu, maloprodaja je u knjizi predstavljena na jedan novi način – kroz prizmu usluga, kupčeva iskustva i digitalne transformacije. Jaz između teorijskih uporišta koja neupitno ukazuju na koristi koje donose strateški pristup inovacijama, uslugama i lojalnosti s jedne strane i posvećenosti inovacijama, uslugama i lojalnosti u praksi je očit. Kao takav predstavljao je dodatni motiv za pisanje ove knjige.“
„…Knjiga “Inovacije, usluge i lojalnost u maloprodaji” predstavlja važan doprinos marketinškoj literaturi. Dajući svoje viđenje marketinške stvarnosti (i maloprodaje) autorica podcrtava tri važna marketinška koncepta: inovacije, usluge i lojalnost. Cjelovitim, a jednostavnim pristupom vješto i uspješno dočarava promjene u maloprodaji, nastale u jeku digitalne transformacije. Iskorak u odnosu na postojeću literaturu očituje se u znatnoj i opravdanoj posvećenosti inovacijama u marketingu te strateškom pristupu inoviranju u marketingu. Sveobuhvatan pristup obradi inovacija iz marketinške perspektive vrijedan je doprinos autorice pri pisanju ove knjige. Posebno važan dio knjige pregled je inovacija u maloprodaji s primjerima konkretnih inovacija i novih poslovnih modela. Razmatrajući koncept, sadržaj i kvalitetu djela, potrebno je pohvaliti izuzetan napor autorice u nastojanju da, uspješnom sintezom relevantnih spoznaja i nalaza, složene marketinške koncepte pretoči u jedinstvenu, novu i originalnu cjelinu, razumljivu čitatelju. Knjiga “Inovacije, usluge i lojalnost u maloprodaji” pridonosi razvoju marketinške misli te će obogatiti literaturu iz marketinga u Bosni i Hercegovini, a i šire te uspješno naći svoje mjesto kako u institucijama visokog obrazovanja, tako i u praksi…“ navodi u recenziji knjige prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
„…Posebnu vrijednost knjige „Inovacije, usluge i lojalnost u maloprodaji“ predstavlja jasna sistematizacija važnih pojmova iz područja, kao i prepoznavanje te primijenjena razrada suvremenih trendova u području inovacija u maloprodaji. Također, autorica vrlo precizno razmatra ulogu maloprodajnih usluga i inovacija u tom području na taj način dajući vrlo konkretne alate u boljem promišljanju isporuke veće kvalitete za potrošača. Djelo je u cijelosti izneseno pregledno i jasno u sadržajnom i jezičnom smislu. Istovremeno, napisano je jednostavnim i dopadljivim jezikom, što će omogućiti pristupačnost ovog sadržaja osim studentima, i puno širem spektru čitatelja. Mišljenja sam da se neupitno radi o vrijednom, potrebnom i dobro oblikovanom sveučilišnom udžbeniku koji je u stanju ostvariti definirane učinke na publiku za koju je namijenjen…“ ocijenila je u recenziji knjige doc.dr.sc. Andrea Lučić s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Izvor:pogled.ba