Cijene u hrvatskim trgovinama svakim danom sve više skaču u nebo pa mnogi Hrvati s razlogom strahuju od neizvjesne jeseni i još veće inflacije. Odnedavno građanima da ušparaju kune pomaže besplatna mobilna aplikacija 33% koja se može preuzeti putem Google Playa ili AppStorea.

“Inicijalna ideja nastala je još pred tri godine jer smo vijdeli da se ljudi informiraju o akcijskim ponudama uglavnom listajući razne akcijske letke. To zaista nije praktično niti je ekološki prihvatljivo.

U Njemačkoj prosječno kućanstvo godišnje primi preko 30 kilograma promo letaka. U Hrvatskoj se godišnje tiska preko nokoliko stotina milijuna letaka godišnje i to smatramo da nije kako biti”, rekao je u N1 Studiju uživo Josip Muller jedan od tvoraca aplikacije.

“U međuvremenu je bila i korona i inflacija i ova aplikacija je zato danas relevantnija nego ikad. Dosad ju je skinulo preko 50.000 korisnika.

Glavna karakteristika je upravo to što je jednostavna za korištenje – interaktivna, personalizirana, možete ukucati ime proizvoda i vidjet ćete gdje se nalazi na akciji. Možete tražiti po lokaciji, po kategoriji proizvoda…

Osim uštede novca možete uštedjeti i vrijeme”, rekao je Muller. Objasnio je i zašto se aplikacija zove baš 33 posto. “Nije loš popust, pamtljivo je, a i tri osobe su sudjelovale u razvoju ovog koncepta.”

“Pokušali smo napraviti sučelje koje je jednostavno, vidljivo, lako za korištenje. Mi nismo jednostavno stavili papir u digitalnu formu, nego smo to napravili na način na koji ljudima omogućuje lakšu pretragu”, rekao je Muller.

Izvor:vecernji.ba

error: Content is protected !!