Predstavljamo sadržaje iz medijske kampanje Radija Ljubuški posvećene području medijske i digitalne pismenosti, u kampanji kroz tematske emisije, web bannere, radio jinglove govorimo o različitim temama iz ovog područja; od primjene umjetne inteligencije, medijskih navika građana, predstavljanja osnova autorskog prava, kulture korištenja interneta, odrastanja djece i mladih uz ekrane, online navika umirovljenika s područja Ljubuškog do primjera društveno korisne digitalizacije.

Digitalno pismeni, digitalno snažni.

U prvoj emisiji koju možete poslušati ovdje predstavljamo novi diplomski studij na Sveučilištu u Mostaru – Primjene umjetne inteligencije – naš gost je voditelj studija, docent dr. sc. Krešimir Rakić.

Sadržaj je realiziran u sklopu kampanje „DIGITALNO SNAŽNI“ –  DANA MEDIJSKE I INFORMACIJSKE PISMENOSTI U BOSNI I HERCEGOVINI 2024. GODINE

Ovogodišnja kampanja Dani medijske i informacijske pismenosti održava se pod geslom „Digitalno snažni“ u trajanju od 26. listopada do 5. studenog 2024. godine širom zemlje.

Kampanju od 2020. godine organizira Regulatorna agencija za komunikacije u suradnji i uz sudjelovanje članica Mreže za medijsku i informacijsku pismenost.

Kampanja je pokrenuta s ciljem isticanja društvenog značaja medijske i informacijske pismenosti i promidžbe projekata različitih sudionika u ovom području, po uzoru na slične tematske kampanje u drugim državama, ali i regionalne i globalne kampanje kao što su EU Media Literacy Week ili UNESCO-ov Globalni tjedan MIP-a.

Urednik sadržaja: Bjanka Medić, realizator Tigran Delić.