Predstavljamo sadržaje iz medijske kampanje Radija Ljubuški posvećene području medijske i digitalne pismenosti, u kampanji kroz tematske emisije, web bannere, radio jinglove govorimo o različitim temama iz ovog područja; od primjene umjetne inteligencije, medijskih navika građana, predstavljanja osnova autorskog prava, kulture korištenja interneta, odrastanja djece i mladih uz ekrane, online navika umirovljenika s područja Ljubuškog do primjera društveno korisne digitalizacije.
Digitalno pismeni, digitalno snažni.
U trećoj emisiji koju možete poslušati ovdje naš gost je gradonačelnik Ljubuškog Vedran Markotić, u razgovoru govorimo o društveno korisnoj digitalizaciji; predstavljamo projekte gradske uprave Ljubuški od funkcioniranja e-uprave, digitalizacije svih gradskih službi, projekta digitalizacije gradskog zemljišta, komunikacije sa građanima, provedbe i objave natječaja do online registracije obrta i online platforme Digital Tax Free City.
Emisiju poslušajte ovdje :
Sadržaj je realiziran u sklopu kampanje „DIGITALNO SNAŽNI“ – DANA MEDIJSKE I INFORMACIJSKE PISMENOSTI U BOSNI I HERCEGOVINI 2024. GODINE
Ovogodišnja kampanja Dani medijske i informacijske pismenosti održava se pod geslom „Digitalno snažni“ u trajanju od 26. listopada do 5. studenog 2024. godine širom zemlje.
Kampanju od 2020. godine organizira Regulatorna agencija za komunikacije u suradnji i uz sudjelovanje članica Mreže za medijsku i informacijsku pismenost.
Kampanja je pokrenuta s ciljem isticanja društvenog značaja medijske i informacijske pismenosti i promidžbe projekata različitih sudionika u ovom području, po uzoru na slične tematske kampanje u drugim državama, ali i regionalne i globalne kampanje kao što su EU Media Literacy Week ili UNESCO-ov Globalni tjedan MIP-a.
Urednik sadržaja: Bjanka Medić, realizator Tigran Delić.