Povodom obustavljanja radova na izgradnji tunela Hranjen kod Goražda danas su se ponovo oglasili iz JP Autoceste FBiH kazavši da će struka dati rješenja koja će imati na umu interese zajednice.


‘Za završetak izgradnje tunela Hranjen struka će biti ta koja će dati rješenja koja će interese zajednice imati na umu. Rješenja neće uzimati u obzir politikanstva koja nisu usmjerena ka cilju a to je završetak projekta. To je interes šire zajednice koji prevazilazi uskostranačke borbe.

Kada je u pitanju trenutno stanje, JP Autoceste FBiH je utvrdilo nepobitne činjenice. Evidentno je kašnjenje i nedostatak sredstava, jer za preostalih 7,5 mjeseci koliko je ostalo ugovornog roka nije moguće realizirati preostalih cca 70% fizičkog obima, niti je to moguće finansirati preostalim novčanim iznosom od 2.131.193,80 KM.

Ono što slijedi je priprema za raspisivanje novog tendera za izbor izvođača radova u dogovoru s Vladom FBiH i u skladu sa važećom regulativom, što bi omogućilo nastavak radova sa manjim rizikom u odnosu na ranije stanje.

Novo rukovodstvo JP Autoceste FBiH je zbog profesionalne i moralne obaveze uradilo cjelovitu analizu u cilju utvrđivanja činjenica i sve dalje korake za rješenje ovog problema, uključujući i utvrđivanje stupnja eventualne odgovornosti svih sudionika projekta, te mogućnosti nastavka realizacije projekta.’ navodi se u priopćenju.

Podjetimo, Autoceste FBiH potvrdile su jučer da se radovi na tunelu Hranjen, na trasi buduće brze ceste Sarajevo – Goražde, ne mogu nastaviti jer nisu osigurana dodatna sredstva za daljnju realizaciju.

-Činjenica je da je izvođač do sada izveo 37 posto radova na tunelu, da je utrošeno 97 posto od ukupne vrijednosti ugovorenih radova, kao i da je prošlo 80 posto ugovorenog roka za završetak radova. Od imenovanja 11. lipnja 2021. godine aktuelna Uprava JP Autoceste FBiH je uradila analizu u cilju utvrđivanja činjenica i sve daljnje korake za rješenje ovog problema, uključujući i utvrđivanje stupnja moguće  odgovornosti svih sudionika projekta, te mogućnosti nastavka realizacije projekta – priopćeno je iz “Autocesta FBiH”.

Zaključci su upućeni prema Vladi FBiH, a stav JP Autoceste FBiH je da, bez obzira na stanje u kome se projekat trenutno nalazi, ne treba odustati od izgradnje tunela Hranjen.

-Ono što slijedi je priprema za raspisivanje novog natječaja za izbor izvođača radova u dogovoru s Vladom FBiH i to prema općim uvjetima ugovora FIDIC – Crvena knjiga, što bi omogućilo nastavak radova sa manjim rizikom u odnosu na ranije stanje – navodi se u priopćenju.

Izvor:pogled.ba

error: Content is protected !!