Sveučilište u Mostaru brendiralo je svoj promotivni materijal i poslovne pakete s ciljem interaktivnog informiranja i promicanja sveučilišnih aktivnosti te jačanja vizualne prepoznatljivosti kod budućih studenata kao i poslovnih suradnika i partnera.

Sveučilište u Mostaru započelo je 2017. godine proces promjene vizualnog identiteta s ciljem jasnije vidljivosti i vizije pozicioniranja sveučilišta i njegovih ustrojbenih jedinica kao prepoznatljive, moderne visokoškolske ustanove u regionalnom, međunarodnom i europskom akademskom prostoru. Nakon dizajna SUM prepoznatljivog logotipa i knjige grafičkih standarda, tiskanog promotivnog materijala uključujući memorandum, posjetnice, predloške za dokumente i prezentacije, brošure, plakate, dizajn web stranice, podstranica, SUM domene te digitalne grafike na svim aktualnim društvenim mrežama, Sveučilište u Mostaru nastavilo je kreirati cjelovit sustav prepoznatljivog brenda.

U skladu s prepoznatljivim vizualnim identitetom Sveučilište u Mostaru brendiralo je studentski autobus kao i automobil namijenjen za prijevoz zaposlenika Sveučilišta u Mostaru te promotivni uredski materijal koji uključuje rokovnik, notes, olovke, bookmark i šalice. Za poslovne partnere osmišljeni su SUM promotivni poslovni paketi koji uključuju žensku maramu, kravatu, broš, etui za vizit karte, USB, držač za olovke i posjetnice, kišobrane, ruksake, privjesak za ključeve te zaštitne maske za lice.

U svrhu predstavljanja i promicanja aktivnosti studenata unutar ustrojbenih jedinica Sveučilište je u promotivni poslovni paket implementirao aperitive i med koje izrađuju studenti i nastavnici Agronomskog i prehrambeno-tehnološkog fakulteta Sveučilišta u Mostaru u sklopu praktičnog dijela nastave.

Važan segment brenda Sveučilišta svakako su dukserice i majice u prepoznatljivim bojama SUM-a, crvenoj i plavoj. Namijenjene su primarno studentima i nastavnicima s ciljem stvaranja osjećaja pripadnosti kako sportskim, tako i brojnim drugim SUM timovima kroz studentske aktivnosti koje Sveučilište u Mostaru nudi, ali i kao svojevrsni podsjetnik na studentske dane.

Izvor: Sum.ba

error: Content is protected !!