U borbi za glasove tijekom ove izborne kampanje nisu se birala sredstva. Kandidati su glasače lovili rukama i nogama. Riječju i djelom.

Poznati psihijatar Herman Vukušić od kandidature je odustao, no njegove spotove javnost nije zaboravila. Kao ni imaginarni razgovor s najvećom svjetskom tv zvijezdom.

– Nijedan mainstream medij to nije prenio. Oprah: Ma šta? Da Oprah ženo, ni mi ne možemo vjerovati, ali nismo ništa rekli po tom pitanju. Oprah: jeste li šutjeli ili ste bili ušutkani?, dio je videa koji je Vukušić objavio na YouTubeu.

Stipu Petrinu nitko nije mogao ušutkati. Ovaj je put psovke iz verbalnog prebacio u pisani oblik i s HDZ-om zaratio plakatima.

– Nisu više draga gospodo birači krivi oni, krivi ste isključivo sani vi. Ako imate muda, skinite brate više tu krivnju sa sebe i izađite na izbore, a 16.5. konačno neka bude svjetlo, poručio je Petrina u videu objavljenom na YouTubeu.

Što se tiče Siniše Vuce dobro je da više svjetla nije bilo kad je u noćnim satima odlučio uzeti stvari u svoje ruke.

I dok je većina kandidata obećala brda i doline, HSP-ov Vinko Lalek imao je nešto manje apetite. Najavio je povratak bankomata u zagrebačko Vrapče.

Njegov stranački kolega u pozi grčkih filozofa obećao je park za rekreaciju.

Utega se latila i Vesna Šake Ožbolt i to preko tiktoka. Sportska odjeća, čini se, nije joj bila pri ruci.

I u Belom Manastiru – internet senzacija. HDZ-ovci su se pohvalili nesvakidašnjim uspjehom, u prošlom mandatu – skinuli su, ni manje ni više, kamenac sa česme.

U glavnom gradu na tapetu je bio Tomislav Tomašević. Suverenisti su ga usporedili sa Sorošem, ali i lubenicom. Kažu – zelen je na izvana i crven u srcu pa Zagreb od njega – treba obraniti.

Izborni hit bile su i greške na plakatima. Domovinski pokret u Istri je na plakat stavio pogrešnu riječ, dok je HDZ u Zagrebu sklepao posve novu – nedemagogiju.

Neke je u kampanji sustigla prošlost. Ekscentrične video propovijedi Marina Miletića snimljene prije koju godinu postale su toliki hit da su dobile i satiričnu stranicu.

Ponosno je svoj program pokazao i Grga Dragičević – obećao je mrtvačnicu i napisao – idemo dalje. 

Uz političare, u kampanji i trgovci koji su se narugali predizbornim obećanjima. Pandemijska kampanja prošla je bez velikih skupova, pjesma je utihnula, a ratovalo se preko društvenih mreža, plakata i medija. Ipak neki su i u tim ograničenim uvjetima uspjeli pokazati dobar glas.

Iako ne u izborne svrhe, u kupaće gaće skinuo se predsjednik Hrvatskog sabora i potaknuo neke od kandidata da učine isto. Objavom fotografije na Facebooku postao je dio kampanje, društvene mreže zažarile su se, a predsjednik Sabora je završio na plakatu. Tako je poznata kazališna predstava “Skidajte se do kraja” dobila i svoju izbornu verziju.

Izvor:hrt.hr