Projekt Južne obilaznice Mostara, o kojem se desetljećima priča kao strateškom projektu koji će rasteretiti promet kroz najveći grad na Neretvi i modernom prometnicom povezati ga sa zapadnom Hercegovinom, a u konačnici i s Dalmacijom, odvija se punim tempom.

Trenutno se izvode radovi na drugoj dionici, potezu rotor Varda – ulaz u tunel Novi dužine 1.760 metara, uključujući vijadukt Marijanovića Draga koji je dug 200 metara.

Na ovoj dionici se ubrzano radi, stupovi vijadukta su gotovi, postavlja se rasponska konstrukcija a rok za završetak radova na ovoj drugoj dionici je do 10.srpnja sljedeće godine, kazao je za Hrvatski Medijski Servis federalni ministar prometa i veza Denis Lasić.

Kako saznajemo za treću dionicu tunel „Novi“ dužine 996 metara, tender za radove je u tijeku.

-Otvorene su ponude 21.listopada.Trenutno se radi analiza i evaluacija tri dostavljene ponude za radove od strane JP Ceste Federacije BiH i nakon toga će procjena ponuda ubrzo biti poslana kreditoru banci EBRD-u na odobravanje. Nakon dobivanja odobrenja od EBRD-a slijedi potpisivanje ugovora i izvođenje radova na tunelu, kaže Lasić za HMS.

Što se tiče četvrte dionice, od tunela Novi prema Rodoču, odnosno postojećoj magistralnoj cesti M17 u dužini od 5km , prema Lasićevim riječima, izrađena je glavna projektna dokumentacija, u tijeku je priprema dokumentacije za dopunu postojeće urbanističke suglasnosti i izvlaštenje zemljišta na ovoj dionici.

-Izvlaštenje su dužne provesti nadležne službe Grada Mostara, nakon čega slijedi provođenje tendera za radove i nadzor. Sredstva za realizaciju ove posljednje četvrte dionice već su planirana u okviru proračuna Federalnog ministarstva prometa i komunikacija za sljedeću, kazao je Lasić.

Podsjetimo, u Lasićevom mandatu završeno je i pušteno u promet 6,7 kilometara Južne mostarske obilaznice od Međina do Miljkovića s kružnim tokovima na jednoj i drugoj lokaciji južne obilaznice Mostara.

/HMS/

error: Content is protected !!