U sklopu završnih aktivnosti na projektu „ĆIRO – Staza svjetske baštine“ održana je prezentacija rezultata projekta i tura za medije u kojoj su predstavnici medijskih kuća iz Bosne i Hercegovine obišli kulturno – povijesne lokalitete Hercegovine i imali priliku kušati domaće specijalitete, prenosi Hrvatski Medijski Servis.

Rezultate projekta, koji kroz projekat EU4Business finansira Evropska unija i Vlada SR Njemačke, su predstavili Ivica Sivrić, direktor Asocijacije za ekonomski/gospodarski razvoj REDAH i dr. Smiljan Vidić, gradonačelnik Čapljine.

Projekt „ĆIRO – STAZA SVJETSKE BAŠTINE“ promovira kulturalni turizam i turizam na otvorenom duž stare željezničke pruge koja povezuje Ravno, Čapljinu i Mostar. Cilj projekta je bio izvršiti utjecaj na povećanje broja posjetitelja i poboljšanje lokalnog gospodarstva, kreiranjem i uvezivanjem sadržaja i ponude duž biciklističke staze, a kroz projekt su provedene aktivnosti koje su poboljšale poslovno okruženje u sektoru turizma na području općina i gradova kojima prolazi biciklistička staza Ćiro.

„Projekt “Ćiro – Staza svjetske baštine” koji promovira kulturalni turizam i turizam na otvorenom duž stare željezničke pruge koja povezuje Stolac, Ravno, Čapljinu i Mostar ostvaruje zajedno s ljudima koji se bave turizmom i imaju svoja mala obiteljska gazdinstva cilj, kazao je dr. Smiljan Vidić gradonačelnik Čapljine. Hercegovina ima svoje komparative prednosti koje su posebno došle do izražaja u doba pandemije koronavirusa kada je turizam na svjetskoj razini doživljavao svoje najteže dane. Čapljina sa svojim rijekama, Hutovim blatom, nacionalnim spomenicima, kulturnim, prirodnim ljepotama zajedno s ljudima koji je čine, podigla je ponudu na višu razinu. Kroz projekt smo ponudili edukaciju, certifikaciju, otvorili važne teme za unapređenje turizma na lokalnoj razini pomno prateći svjetske trendove. Uz infrastrukturni dio projekta, posebno smo ponosni na sve projektne aktere na kojima ostaje da se nastave uzajamno povezivati, proširivati svoje usluge i što inovativnije ih nuditi na domaće i inozemna tržišta uz svu raspoloživu potporu Gradske uprave Čapljina i svih njenih uposlenika. U svojstvu Gradske uprave Čapljina kojoj je cilj unaprjeđenje života svih naših građana, želimo i spremni smo sudjelovati u ovom i svim sličnim projektima i u buduće,“ dodao je Vidić.

„Projekt ĆIRO – Staza svjetske baštine“ je trajao 23 mjeseca, a ukupna vrijednost projekta je bila preko 738.000 KM, od čega su Europska unija i Vlada SR Njemačke kroz EU4Business projekat osigurale 590.000 KM bespovratnih sredstava.

Nakon prezentacije rezultat projekta uslijedila je tura za medije u kojoj su predstavnici medijskih kuća iz Bosne i Hercegovine obići kulturno – povijesne lokalitete Hercegovine i kušati domaće specijalitete. Predstavnici medija su obiši Počitelj, nekropolu Radimlja, Stari grad Vidoški, Stolac, nekropolu Boljuni, Ravno, pećinu Vjetrenica i manastir u Zavali.

EU4Business, s ciljem jačanja ekonomije BiH, potiče razvoj poduzetništva, izvozno orijentiranih sektora, turizma i poljoprivrede, kao i ruralni razvoj. EU4Business financira Europska unija s 15 milijuna eura i Savezna Republika Njemačka s 1,1 milijuna eura. EU4Business zajedno provode GIZ, ILO i UNDP, od travnja 2018. godine do ožujka 2022. godine. Za više informacija o EU4Business projektu posjetite: www.eu4business.ba.

/HMS/

error: Content is protected !!