U okviru Mostarskog Sajma gospodarstva, koji je okupio brojne poslovne ljude i izlagače iz različitih sektora, predstavljena je i Ljubuška marketinška agencija Convoco . Riječ je o agilnoj marketinškoj agenciji koja je stekla reputaciju po svom nekonvencionalnom pristupu marketingu, te su prezentirajući svoja rješenja i ideje privukli pažnju posjetitelja.

Na štandu smo zatekli vlasnika agencije, koji nam je predstavio njihov rad i inovativna rješenja koja nude svojim klijentima.

“Mi se ne fokusiramo na to da budemo obična marketinška agencija koja prodaje usluge”, rekao je Zvonimir Madžar. “Partneri smo našim klijentima koje pratimo u njihovom poslovnom rastu,kroz individualni pristup kojeg primjenjujemo, u stanju smo prilagoditi i personalizirati postojeća digitalna rješenja koja im pomažu ostvariti njihove ciljeve, a samim tim i naše.”

Madžar je istaknuo da pojam digitalnog marketinga dosta širok pojam, te da u sklopu svojih marketinških taktika standardno nude usluge web dizajna i programiranja, kao i grafičkog dizajna.

Convoco je agilna agencija koja se neprestano prilagođava trendovima i novim tehnologijama”, nastavio je. “Naš cilj je da klijentima omogućimo da budu korak ispred konkurencije, te da postanu vodeći u svojim industrijama.”

Tijekom razgovora sa Zvonimirom dotaknuli smo se i posebnog projekta koji će premijerno biti predstavljen na proslavi naslova prvaka HRK Izviđač ove subote 6.svibnja. Riječ je o dizajnu jubilarnog dresa rukometnog kluba Izviđač koji je nastao u suradnji s Turističkom zajednicom Grada, a inspiriran je prirodnom i kulturno-povijesnom baštinom Ljubuškog kraja. Na dresu je oslikana Humačka ploča, jedan od najstarijih spomenika pismenosti u Bosni i Hercegovini, kao i drugi simboli i elementi Ljubuške povijesti i kulture.

“Kao što sam spomenuo, dres je inspiriran kulturno-povijesnom baštinom ljubuškog kraja, te smo se potrudili da taj aspekt što bolje prikažemo kroz video, kojeg smo radili s partnerima R media. Smatramo da je to važno za klub i njegovu povezanost s lokalnom zajednicom. U konačnici, željeli smo da taj video bude ne samo promotivni video za dres, već priča koja će dodatno ojačati identitet kluba i privući pažnju navijača.”

Zvonimirov entuzijazam za radom njegove marketinške agencije se osjeti u svakom aspektu njenog poslovanja, a pristup idejama koje promovira sigurno će inspirirati mnoge. Kao što je naglasio, agencija Convoco nije samo trgovina usluga, već i poslovni partner u rastu svojih klijenata koji se ističu inovativnim i individualnim pristupom.

Kao što je istaknuo u našem kratkom razgovoru, ključ uspjeha u ovom poslu je prilagođavanje trendovima i novim tehnologijama te kontinuirana inovacija, zbog čega smo uvjereni da će Convoco nastaviti sa svojim rastom i postati još jači partner svojim klijentima u budućnosti.