Znate li kome novac doniraju vaši omiljeni brandovi? Kupnjom tenisica ili haljine, kozmetike, novog dvosjeda, slanjem SMS-a, odlaskom na godišnji odmor, ispijanjem piva, možda ste zapravo dali novac za ubojstvo djeteta?

Vrlo je to moguće jer mnoge tvrtke, domaće i pogotovo strane koje posluju u Hrvatskoj novac doniraju u razne svrhe, koje su suprotne svjetonazoru prosječnog potrošača. Neke se tvrtke, istina, vode samo i jedino humanitarnim načelima, te pomažu siromašnima, mladima u obrazovanju, bolesnima itd. Ali druge novac daju, možda iz neznanja i nedovoljne informiranosti, za razne programe poput LGBT propagande ili pak onoga što se kamuflira nazivom “prava žena na reproduktivno zdravlje”, a zapravo se radi o ubojstvima nerođenih i potpuno nezaštićenih.

Novac se upravo skuplja

Novac se od pojedinaca i tvrtki upravo skuplja i u agresivnoj kampanji koja poziva na podršku trudnici Mireli Čavajdi, koja želi otići u Sloveniju na postupak feticida.

Feticid je, kako je mnogo liječnika objasnilo ovih dana, postupak usmrćivanja nerođenog djeteta, prije nego što se rodi. Nešto slično eutanaziji.

Nakon što su sve četiri ginekološke klinike u Zagrebu odbile provesti feticid šestomjesečnog Grge Čavajde udruge Pa Riter, Roda, CESI i zaklada Solidarna objavile su da prikupljaju novac kako bi Grgina mama Mirela mogla otići usmrtiti Grgu u Sloveniji.

Zaklada Solidarna je objavila je kako za Mirelu skuplja 5000 eura. Od toga će oni odmah dati 2000 eura, a ostatak traže od građanki i građana. Navode: “Novac prikupljen ovom humanitarnom akcijom, nakon što troškove zahvata pokrije HZZO, vratit će se Zakladi Solidarna te će ubuduće biti namijenjen ženama koje trebaju pomoć u pokrivanju zdravstvenih troškova.”

 Svake godine prihodi se udvostručuju

Kako zadovoljno zaključuju na svojim internetskih stranicama, donatora Zaklade Solidarna je sve sve više i bilježe trend porasta prihoda:

“Od 2016., prve operativne godine, Zaklada Solidarna uspjela je prikupiti 4,5 milijuna kuna za izravnu dodjelu humanitarne pomoći, potpora građanskom aktivizmu u zajednici te žrtvama kršenja ljudskih prava te lokalnom razvoju zajednica. Ponosni smo što smo uspjeli umnožiti svoju temeljni imovinu 119 puta i zahvalni smo na tome 3183 donatora Solidarne iz privatnog sektora, uključujući 3.043 građana (ne uključujući svih 39 000 građana i građanki koji su zvali humanitarni 060 broj) i 140 tvrtki svih veličina i profila, uglavnom u privatnom vlasništvu i koje posluju u Hrvatskoj.

I u šestoj godini Solidarna je nastavila trend rasta prihoda. Svake godine prihodi se udvostručuju ujednačenim tempom, s 182.347 kuna u 2016., 434.918 kuna 2017., na 870.395 kuna u 2018. na 1.777.819 kuna u 2019., 3.329.686 kuna u 2020., a u 2021. se prihodi učetverostručuju i iznose 12.457.066 kuna”, napisali su.

Tko su donatori?

Tvrtke donatori zaklade Solidarne u 2021.: Kampanje, akcije i rad Zaklade Solidarna u 2021. godini podržalo je 708 pravnih osoba iz tuzemstva i inozemstva, od kojih izdvajamo one s najvećim donacijama: Infobip d.o.o., Stiftung JTI International, Skiper hoteli d.o.o., Adidas Croatia d.o.o., Hrvatska odvjetnička komora, 24sata d.o.o., AbbVie d.o.o. i Johnson&Johnson SE d.o.o.

Tvrtke donatori Zaklade Solidarna u 2020.:  Kampanje, akcije i rad Zaklade Solidarna u 2020. podržalo je 665 tvrtki donatora iz tuzemstva i inozemstva, od kojih izdvajamo one koji su donirali od 100.000,00 HRK naviše: Skiper Hoteli d.o.o., Heineken Hrvatska d.o.o., Sedra Rail d.o.o., Ikea Hrvatska d.o.o., 24sata d.o.o., JTI Stiftung, Abbvie d.o.o., Takko Fashion Croatia d.o.o., Designer Outlet Croatia d.o.o., J.C. General Services, Siemens Healthcare d.o.o., Globalgiving Foundation Inc., Unilever South Central Europe s.a.,
L’Oreal Adria d.o.o. i Carlsberg Croatia d.o.o..

Donacija od 34.000 eura

U svrhu podrške lokalnim zajednicama u krizi, tvrtka Ikea je tijekom pandemije provela međunarodni projekt “Mjesto kao dom” (“A Place Like Home”) koji odgovara na specifične potrebe zaštite ranjivih skupina u uvjetima pandemije, i to u partnerstvu s lokalnom filantropskom organizacijom. Nastavno na prethodnu uspješnu suradnju, Zakladi Solidarna povjerena je donacija od 34.000 EUR usmjerena na podršku ženama i djeci obiteljskoga nasilja, socijalno ugroženim obiteljima s djecom, starima te zaštiti mentalnog zdravlja u zajednici.

Podsjetimo, Ikea u Hrvatskoj provodi akcije potpore LGBT agendi, a također se protivi neradnoj nedjelji.

Prema Wikipediji, Infobip je najveća hrvatska IT kompanija po broju zaposlenih. Infobip je globalna IT i telekomunikacijska tvrtka koja pruža usluge mobilnih komunikacija u oblaku (cloud) za poslovne korisnike. Portfelj čine profesionalna rješenja za obradu i dostavu SMS i voice poruka, telefonskih poziva, push notifikacija, e-maila te poruka putem popularnih messaging aplikacija. Na popisu klijenata su društvene mreže, internetske kompanije, mobilne messaging aplikacije, banke, marketinške agencije i korporacije, kao i neprofitne organizacije i javne ustanove.

Atlantic grupa zajedno sa svojim partnerom Atacom, vodeći je distributer robe široke potrošnje regiji jugoistočne Europe sa 17 distribucijskih centara, preko tisuću vozila i direktnim pristupom u preko 70 tisuća prodajnih mjesta. Poznati su po proizvodima: Cedevita, Barcaffe, Donat, Cocta, Smoki, Bakina tajna, Argeta, Bananica.

Biofarmaceutska tvrtka AbbVie došla je u Hrvatsku 2013. godine. AbbVie je prisutan u 170 zemalja svijeta, a zapošljava više od 21.000 stručnjaka različitih profila.

Johnson&Johnson je poznata kao peta po veličini farmaceutska tvrtka u svijetu, a razvila je i cjepivo protiv koronavirusa.

Što je feticid?

Feticid je, kako je nekoliko liječnika objasnilo ovih dana, postupak usmrćivanja nerođenog djeteta, prije nego što se rodi. Nešto slično eutanaziji. KB Sveti Duh na pitanje N1 na koje je sve načine moguće “prekinuti trudnoću” sa živim fetusom u 26. tjednu, odgovorio:

“U suvremenoj medicini ustaljen je samo jedan način. Prvo je potrebno usmrtiti plod inutero (fetocid), najčešće ubrizgavanjem otopine kalijevog klorida. Nakon tog postupka se započinje davanjem lijekova koji promoviraju ekspulziju produkata koncepcije.”

”Kako se radi o 28. tjednu gestacijske starosti djeteta liječnici su zaključili da postoji šansa da se dijete liječi nakon što se rodi i nitko nema pravo u ovom trenutku u Hrvatskoj tražiti nešto što bi mogli nazvati eutanazijom”, rekao je prof. dr. sc. Ante Ćorušić, ravnatelj KBC-a Zagreb i predsjednik Hrvatskog društva za ginekologiju i opstetriciju.

Izvor: narod.hr

error: Content is protected !!